Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لاروخا از دیدار با سلسائوی اروپا می گوید.

طرفداری- فرناندو هیرو، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا همراه با سرخیو راموس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرتغال در جام جهانی روسیه حضور یافت و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. دیدار حساس دو تیم پرتغال و اسپانیا، فرداشب از ساعت 22:30 به وقت ایران آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مارکا، هیرو به خبرنگاران گفت:

درست است که زمان کمی برای آماده شدن داریم اما حالا اینجا هستیم و به خوبی از چیزی که می خواهیم به آن برسیم، آگاه هستیم. قرار نیست چیزی عوض شود و همان اسپانیای همیشگی را خواهیم دید. اسپانیا همان تیم است که همیشه می خواهد ابتکار عمل را در دست بگیرد.

اتفاقاتی اورژانسی در تیم ما رخ داد؛ می دانیم که پرتغال تیم بسیار بزرگی است و به عنوان قهرمان اروپا به این مسابقات می آید. به کارهایی که لوپتگی در تیم ملی اسپانیا انجام داده احترام می گذاریم و معتقدیم ما به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم؛ مهم ترین مسئله همین است. به کارمان و عملکرد بازیکنان در چند سال اخیر ایمان داریم.

سه فینال بزرگ پیش روی ماست؛ اولین فینال فردا برگزار می شود و سپس دو فینال دیگر خواهیم داشت. از این جام جهانی می خواهیم لذت ببریم و در نهایت فاتح آن شویم. بازیکنان باید با همان شور و اشتیاق همیشگی به میدان بروند؛ در این مورد هیچ شکی نداریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها