Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون گفت:وزارت ارشاد باید همانگونه که ازکارگردان نمونه کارمی‌خواهد تامجوزساخت فیلم به او بدهد برای بازیگری نیز از چنین روشی استفاده کند اماچنین فیلتری در عرصه بازیگری وجود ندارد.

به گزارش مشرق، محمد الهی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون  درباره ویژگی‌ سریال‌های ماه رمضان گفت: سریال‌هایی که مختص ماه مبارک رمضان هستند پیامشان به مخاطبان این است که در ماه رمضان تنها نباید دهان روزه باشد بلکه باید در زمان روزه تمام اعضاء و حتی کلامی که استفاده می‌شود در روزه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی چنین نکاتی در طول یک ماه رعایت شود بالطبع در وجود فرد شکل گرفته و در تمام طول سال سعی در ادا و تکرار آن می‌کند و این بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید:

مهوش افشار پناه: روابط سالمی در سینما در جریان نیست لیلا بوشهری: خیلی بازیگران زن سینما پس از طلاق پر کار شدند

وی در همین راستا افزود: این سریال‌ها همچنین به مخاطبان تلنگر می‌زنند که باید به فکر همنوع باشیم و به ایتام کمک کنیم. همچنین در این ماه خدا نباید دروغ گفت و کار خطایی انجام داد. رعایت این اعمال در ماه رمضان حکم تمرین و ورزش را دارند تا فرد در سایر روزهای سال نیز بتواند در رعایت مسائل زندگی موفق عمل کند. هر چیزی باید تکرار شود تا پس از نهادینه شدن، زمینه‌های انجام آن ایجاد شود.

این بازیگر درباره کارهای هنری خود به مناسبت ماه مبارک رمضان بیان کرد: در سریال "عمارت پدری" برای ماه مبارک رمضان بازی کرده‌ام. کارگردانی این مجموعه به عهده منصور فلاح بود، سریال "بگو کی هستم" هم به کارگردانی منصور فلاح را نیز در اصفهان برای ماه مبارک کار کردیم که قرار بود از شبکه سه سیما پخش شود اما به شبکه آی فیلم برای پخش انتقال یافت.

الهی در ادامه تاکید کرد: در سریال‌های ماه رمضان بازیگران بیشتر دیده می‌شوند، چون مخاطبان سعی دارند بیشتر مخاطب فیلم و سریال‌های ایرانی باشند. تنها ماهی که توفیق دارد بیشترین مخاطب را گرد خود جمع کند ماه مبارک رمضان است چون مردم ما معتقد و علاقمند به اجرای احکام اسلامی هستند به همین خاطر در صورتی که شرایطی برای حضور در سریال‌های رمضانی فراهم شود بازی کردن در این ماه بسیار دلچسب و خوب است و بازیگر دیده می‌شود.

وی وضعیت عرصه بازیگری را نامناسب دانست و توضیح داد: من از سالها پیش تاکنون به طور حرفه‌ای در بازیگری فعالیت می‌کنم اما درحال حاضر آنقدر دست در این حرفه زیاد شده است که تجربه بازیگر جایگاهی ندارد و یک تازه وارد حتی با دادن پول نه تنها نقش می خرد بلکه روی انتخاب‎های دیگر آن مجموعه اظهارنظر می‌کند. من که تحصیلات و تجربه‌ام بازیگری است و به طور حرفه‌ای بازی می‌کنم امرارمعاشم از این راه است ولی متاسفانه ما در حال فراموش شدن هستیم و این بسیار بد است.

بازیگر سریال "کت جادویی" در ادامه افزود: امیدوارم در عرصه هنر انجمنی وجود داشته باشد تا اگر کسی قصد بازی کردن داشت از این انجمن و فیلترهایش عبور کند. در حال حاضر اصلا شیوه انتخاب بازیگر مهم نیست، کسی را از خیابان و بنگاه پیدا می کنند و می گویند برایمان بازی کن و هیچکس نیست که حضور یا غیبت بازیگران در مجموعه‌ها را ارزیابی کند.

الهی درباره راهکار پیشنهادی خود در زمینه بازیگری اظهار کرد: وزارت ارشاد باید همانگونه که از کارگردان نمونه کار می‌خواهد تا مجوز ساخت فیلم به او بدهد برای بازیگری نیز باید از چنین فیلتری استفاده کند.

وی با اشاره به این که تا کنون پیشنهادی برای پرداخت پول و دریافت نقش به او نشده، افزود: در عرصه بازیگری زحمت کشیده و تجربه کسب کرده‌ام و  اگر تهیه کننده‌ای یا هر شخص دیگری برای بازی چنین پیشنهادی بدهد به من توهین کرده است، بنابراین اگر برای من این اتفاق روی دهد به گونه ای دیگر جواب می دهم. این پیشنهادات معمولا به کسانی داده می‌شود که دوست دارند دیده و  تشویق شوند.

الهی درباره فعالیت‌های دیگر خود بیان کرد: با توجه به این که از تئاتر وارد عرصه هنر شده ام و تعلقات من تئاتر است و در حال کارگردانی نمایشنامه‌ای برای اجرا روی صحنه هستم.
 

وی درباره اثر دیگرش خاطرنشان کرد: نمایشنامه دیگری هم که نوشته فرهاد نقدعلی است را برای اجرای عمومی در تهران و مشهد روی صحنه می‌برم. در این کار کنار کارگردانی، به عنوان بازیگر نیز حضور دارم و برای انتخاب بازیگران نیز در حال بررسی و رایزنی با برخی افراد چهره در تئاتر هستم که اگر محقق نشد از بازیگران تئاتری که با آنها هم دوره و هم بازی بوده ام استفاده می‌کنم و بعد از بازنویسی مختصری در متن اثر انتخاب بازیگران را شروع می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی بازیگران تئاتر سریال ماه رمضان سینمای ایران محمد الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد

 بازیگر معروف سریال پیکی‌بلایندرز زیر پست تیم ملی کامنت گذاشت.

 پاول اندرسون، بازیگر مطرح سریال پیکی‌بلایندرز، در زیر پست جدید تیم ملی برای مهدی قایدی، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه اتحاد کلباء امارات کامنت گذاشت.

این بازیگر پیش از این هم برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرده بود. 

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست/ عوارض شکستگی استخوان لگن
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی