Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جسد شهاب که به گفته قاتل به همسرش تجاوز کرده بود هرگز پیدا نشد. این معما وارد سال دهم شده است.

به  گزارش پرونده ؛ ایزد، تیر 87 مرتکب قتل مرد 48 ساله‌ای شد که از دوستانش بود، او در بازجویی‌ها به جرمش اقرار کرده و مدعی شده است به خاطر رابطه‌ای که بین مقتول و همسرش برقرار شده بود، دست به قتل او زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرچند تلاش‌های پلیس برای کشف جسد شهاب ناکام مانده، اما قرائنی در پرونده وجود دارد که نشان می‌دهد ایزد مرتکب قتل شده است.
 ایزد گفت: شهاب از دوستانم بود که خانواده‌اش در آمریکا زندگی کردند. من به او اعتماد داشتم و او را به خانه‌ام راه می‌دادم تا این که یک روز همسرم من را از ماجرای هولناکی باخبر کرد.
همسرم برایم تعریف کرد که به دیدن خواهر شهاب رفته بود که آنجا شهاب دور از چشمان خواهرش که برای انجام کاری خانه را ترک کرده بود، به زور به او تعرض کرده است. وقتی از این ماجرا با خبر شدم، نمی‌دانستم باید چه کنم. اول تصمیم به شکایت گرفتم، اما چیزی نمی‌توانست باعث شود حیثیت همسرم برگردد. سر این موضوع با شهاب دعوا کردم. روز قتل در کارگاه مشغول کار بودم که شهاب وارد شد. کادویی به من داد و خواست آن را به همسرم بدهم. کادو را باز کردم. داخلش ادکلن بود. یاد رفتاری افتادم که شهاب با همسرم کرده بود. دست به تبر شدم و او را به سزای رفتارش رساندم. جنازه را به جاده شمشک بردم و در محل تخلیه زباله‌ها رها کردم. من بعد از بازداشت به پلیس، محل رها کردن جنازه را نشان دادم، اما نمی‌دانم چه بر سر آن آمده و چرا تاکنون پیدا نشده است.
من از کاری که کرده‌ام پشیمان نیستم. شهاب مستحق مرگ بود و به سزای رفتارش رسید.
 ایزد  به قصاص محکوم شد با اعتراض ایزد به مجازاتش، پرونده به شعبه 32 دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور آن را تائید کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خواستگاری دختر روس از رامین رضائیان در روسیه

خودکشی دختر 18 ساله در سد رجایی ساری / نقش راننده پراید ناشناس چه بود؟

 با مردهای خارجی رابطه جنسی نداشته باشید!  درخواست زشت نماینده مجلس روسیه از زنان این کشور در برگزاری جام جهانی

دو ستاره سینما ایران هم به روسیه رفتند +عکس

قتل مسلحانه یک زن در مقابل بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)

شب خواب بودم که هم اتاقی ام بالای سرم آمد / التماس هایم را گوش نداد + عکس

تولد بُزی با صورت بی نظیر و عجیب + تصویر

این مرد را می شناسید؟! / او با زن دوستش همخوابی داشت! +عکس بدون پوشش

دوستم بی غیرتی کرد! وقتی خانه نبود مرا به خانه اش می فرستاد و من شب ها با زنش هخوابی داشتم + عکس

قتل داماد تهرانی به دست تازه عروس + عکس

دختر ایرانی چطور زیبا شد؟! / این دختر تصادف کرده بود! + تصویر

نوزاد مُرده داخل قبر زنده شد! + تصویر

وقتی الناز سرزده داخل اتاق شد شوهرش و زن بی حیا لخت روی تخت بودند!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حوادث تجاوز قصاص چوبه دار قتل دوست عکس فیلم زن مرد حوادث تهران جوان اخبار تهران قتل زندگی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند