Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:02:03 GMT

تب سرد جام جهانی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۳۶۷۲

تب سرد جام جهانی در کرمان

در این گزارش آمده است: در فاصله یک روز مانده به آغاز جام جهانی 2018 روسیه، تب تماشای فوتبال اگرچه بالا رفته اما در کرمان خبری از این تب و تاب نیست.
جام بیست و یکم از راه رسید و جو کشور کاملا فوتبالی شده بطوری که از یک ماه پیش بحث هایی مبنی بر تماشای دسته جمعی فوتبال مطرح شده است.
در همین زمینه شورای شهر تهران درخواست داده تا تهرانی ها بتوانند علاوه بر تماشای فوتبال در پارک ها و بوستان ها، به ورزشگاه آزادی بروند و بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کرمان اما نه تنها برنامه ای برای تماشای دسته جمعی بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 21 وجود ندارد که رئیس شورای شهر کرمان گفت: اطلاعی از این قضیه ندارد.
محمد فرشاد افزود: این موضوع به شورای شهر ارتباطی ندارد و در این خصوص باید از شورای تامین سئوال شود.
7420/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی روسیه شورای شهر تهران ورزشگاه آزادی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی که سال‌ها در تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران فعالیت می‌کرد و از او به عنوان کاشف ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... یاد می‌شود بعد از چند سال که در عرصه مدیریتی فوتبال فعالیت کرد، امسال به نیمکت برگشت و به عنوان سرمربی مس کرمان عملکرد مناسبی داشت.

محمدی در اوایل فصل جاری بعد از نتایج ضعیف مس کرمان در لیگ دسته اول که این تیم را به قعرجدول رده‌بندی مسابقات برده بود، هدایت نارنجی‌های باسابقه فوتبال ایران را قبول کرد و در مدت فعالیت خود توانست عملکرد خوبی به جا بگذارد.

اکبر محمدی که تیمش روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک توانست در شیراز مقابل شهرراز بازی باخته را به تساوی بکشاند، تاکنون در 21 بازی به عنوان سرمربی مس کرمان فعالیت کرده و رکوردی جالب را در نباختن به ثبت رسانده است.

مس کرمان با هدایت محمدی در 21 بازی تنها سه شکست را تجربه کرده است؛ نارنجی‌پوشان که در 7 هفته ابتدایی تنها 5 امتیاز اندوخته بودند، از زمان حضور محمدی در راس کادرفنی 34 امتیاز به دست آوردند و حالا به رتبه‌های تک رقمی دست یافتند. مس اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اگرچه شانسی برای صعود ندارد، اما تلاش می‌کند جایگاه بهتری را برای خود در پایان مسابقات ارزیابی کند.

مربی نام آشنای فوتبال ایران حالا توانسته بار دیگر نام خود را در فضای مربیگری فوتبال مطرح کند و نشان بدهد که همچنان توانایی‌های فنی خوبی دارد که به سود تیم‌های تحت هدایتش باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در 21 هفته‌ای که کادر فنی تیم مس حضور پیدا کرده است درصدد بودیم از شکست و تفکر پذیرش راحت باخت فاصله بگیریم که خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم و تنها سه شکست در این 21 هفته ثبت شد که یک باخت آن نیز در نیم فصل دوم به بازی برابر خیبر برمی‌گشت که به هیچ عنوان منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

دیگر خبرها

  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • آرمین: شرم آور است
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • شورای امنیتِ کی؟