Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر علیپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کاروان قرآنی سفیران نور با برنامه‌ریزی اداره امور قرآنی استان کردستان در روزهای آخر ماه مبارک رمضان به مساجد مناطق محروم اعزام و به اجرای برنامه قرآنی پرداختند.
وی افزود: این کاروان به صورت استانی در قالب سه نفر قاری و یک نفر حافظ کل قرآن کریم تشکیل شده و برای دومین سال متوالی است که این کاروان در مناسبت‌ها در مناطق محروم، محفل قرآنی برگزار می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در این کاروان سید پیمان احمدی، فواد مولودی، سامان صیدی به‌عنوان قاری و عابد میره‌کی حافظ کل قرآن کریم حضور دارند.
وی در پایان یادآور شد: هدف از تشکیل این کاروان ترویج و اشاعه کلام خداوند میان بندگان خداست تا آحاد جامعه بتوانند از نور معنوی قرآن کریم بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان با همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان اسفراین، با حضور در واحد خبازی آقای حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
احمد نامور گفت: با توجه به نام گذاری روز ۳۱ فروردین بعنوان گندم و نان، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های افراد و صنایع تقدیر بعمل آید و با توجه به جایگاه ویژه نان و گندم در فرهنگ ایرانی و اسلامی این روز باید به نحو احسن پاس داشته شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت کاروان قرآنی اهل‌بیت (ع) خمینی شهر به کشور
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون