Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود ضمن تبریک عید سعید فطر نوشت:عید فطر مبارک! طاعات و عبادات مقبول! انشاءالله تا ماه رمضان بعدی زنده و سلامت باشید!

ضرغامی ادامه داد: دستگاههای نظارتی دربرابر افزایش قیمتها نا کار آمدند وضع اقتصادی مردم خوب نیست، قیمت‌ها در مدت کوتاهی رشد سریع پیدا کرده و افسارگسیخته بالا می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارز و سکه و خودرو و مسکن در راس آنهاست و الهام بخش گرانی در قیمت سایر کالاها و خدمات عمومی و اساسی.

وی ادامه داد:دولتمردان می‌گویند، حباب است، غیرطبیعی است و به مسائل روانی برمی‌گردد، ولی به نظر می‌آید که این کافی نیست. مردم به طور جدی نگران شده‌اند. حباب‌ها محاصره‌مان کرده‌اند.در این مواقع ناکارآمدی دستگاههای نظارتی به ویژه در برخورد با احتکار و افزایش غیرقانونی قیمت‌ها هم بیشتر نمایان می‌شود.شاید برخی مخالفان دولت از این وضع خوشحال باشند ولی صحبت از این حرف‌ها گذشته است. بخش عظیمی از جامعه در دخل و خرج خود مانده‌اند.

ضرغامی خاطرنشان کرد:حباب‌ها عرصه را بر مردم تنگ کرده‌اند. آنان انتظار یک تحول امیدآفرین را می‌کشند. به اعتقاد من این تحول از مسیر یک فرآیند وحدت‌آفرین و همکاری جمعی بر اساس مصالح ملی حاصل می‌شود. فرصت‌های زیادی پیش روی کشور است. آنها را با هیزم تفرقه و درگیریهای بی‌حاصل نسوزانیم.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند

آفتاب‌‌نیوز :

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رشته توییتی نوشت: سالگرد شهادت ‎مطهری به سکوت گذشت. ‎خوارج صفتان فرقان، اندیشمند یگانه‌ای را از ما گرفتند که اگر امروز در میان ما بود، نسخه‌ی موثری برای حفظ دین می‌نوشت. با همان نگاهی که در مجله مبتذل زن روز آن دوران نوشت.

مطهری اثر خنثی ندارد. همه اش نیاز روز است. به همین دلیل دائما درحال مطالعه و تحقیق بود تا حرف سبک نزند، می‌گفت اساس دین «محبت» است. «هل الدین الاالحب». امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمیشناسند! گسل، عمیق است.

دیگر خبرها

  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم