Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس لوس بلانکوس خرید دروازه بان برزیلی را تایید نکرد.

طرفداری- با آغاز جام جهانی، شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات کاهش یافته اما نام آلیسون بکر و انتقالش به رئال مادرید هنوز روی خروجی منابع مختلف است. درحالیکه سکوت عجیبی در رابطه با این انتقال در بین منابع ایتالیایی حکمفرماست؛ منابع اسپانیایی قویا از نهایی شدن این انتقالِ رکوردشکن می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته صحبت های امروز جیمز پالوتا نیز بی تاثیر نبوده است. این را هم نباید فراموش کرد که آلیسون خواسته بود آینده اش پیش از اولین بازی برزیل در جام جهانی، مشخص شود.

درحالیکه AS معتقد است رئال مادرید و رم به توافق نهایی نزدیک هستند؛ موندو دپورتیوو، شب گذاشته از توافق شخصی رئال مادرید با آلیسون خبر داد و ساعتی پیش از توافق نهایی دو باشگاه صحبت به میان آورد. موندوو با قاطعیت نوشت که "طرفین بر سر  75 تا 78 میلیون یورو به اضافه مبالغ شرطی که به 80 میلیون یورو می رسد، به توافق رسیده اند!"؛ ادعایی که از سوی هیچ منبع معتبر ایتالیایی تایید نشده است. در این میان، فلورنتینو پرز در حاشیه مراسم معارفه جولین لوپتگی، در واکنش به ادعای توافق 78 میلیون یورویی با رم بر سر آلیسون بکر، به خبرنگاران گفت:

خریدهایی در کار خواهد بود؛ کم ولی خاص!

توافق 78 میلیون یورویی با رم برای آلیسون؟ با این مبلغ، لیورپول می تواند او را بخرد!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: به منظور انتقال و افزایش کیفی و کمی آب آشامیدنی منطقه سرآسیاب فرسنگی، ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر از خط انتقال جدید الاحداث در قطر ۴۰۰ پلی اتیلن شستشو شد.

وی افزود: پس از مراحل شستشوی اولیه، گند زدایی و شستشوی نهایی توسط واحد بهداشت و کنترل کیفی مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: همچنین پس از انجام تست‌های نهایی کشت میکروبی و استانداردهای کلرآزاد باقیمانده، خط انتقال مذکور وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 6097219

دیگر خبرها

  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است