Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@16:33:01 GMT

شله‌زرد سفارت انگلیس برای همکاران روزه‌دار! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۶۳۱۵

شله‌زرد سفارت انگلیس برای همکاران روزه‌دار! +عکس

راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصویری از شله زرد‌های دستپخت این سفارت برای روزه داران و افطاری این سفارت به برخی "همکاران" نوشت:

مشرق:راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصویری از شله زرد‌های دستپخت این سفارت برای روزه داران و افطاری این سفارت به برخی "همکاران" نوشت:

 

لینک کوتاه خبر: farda.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
fr/003Tts

منبع: فردا

کلیدواژه: روزه شله زرد انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان کرمان، در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق، شامل: فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالا‌های اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیاردو ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص، ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالا‌ها را داشتند، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید
  • کشت نخیلات در ۴۷ هکتار از باغات کارون
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟