Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین تحولات میدانی از غرب یمن حاکیست، مرحله دوم عملیات نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف جبهه غربی - عربی - صهیونیستی در نوار ساحلی استان الحدیده وارد دومین روز شده و درگیری ها سنگین همچنان در جریان است.

براساس اطلاعات به دست آمده در حال حاضر بیشترین درگیری ها میان نیروهای یمنی ( ارتش یمن و انصارالله) و نیروهای شورشی (طارق عفاش و مقاومت جنوب) در مناطق «الحیس، الفازه» و حومه شهرهای «الطائف و الجاح» گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع میدانی در نوار ساحلی الحدیده از درگیری های سنگین در حومه شهر «طائف» خبر داد و گفت: نیروهای یمنی در نتیجه حملات سنگین هوایی و دریایی ائتلاف عربی از شهر طائف عقب نشینی کردند.

بیشتر بخوانید: آخرین تحولات میدانی نوار ساحلی غرب یمن/ آمار تلفات نیروهای شورشی در الحدیده به ۶۲۵ تن رسید + نقشه

وی با بیان این که شهر طائف از وجود نیروهای یمنی و شورشی خالی شده است، افزود: درگیری ها در حومه شرقی شهر طائف به شدت ادامه دارد و مناطق در این محور میان طرفین دست به دست می شود.

این منبع میدانی تصریح کرد: حملات سنگین هوایی و دریایی ائتلاف عربی باعث شده نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله برای کاهش خسارت ها از شهر «الجاح» خارج شوند؛ درگیری‌ها سنگین در حومه شهر «الجاح» ادامه دارد و براساس آخرین اطلاعات به دست آمده این شهر هم از نیروهای یمنی و شورشی خالی است.

وی افزود: حملات هدفمند هوایی، دریایی و زمینی نیروهای شورشی و ائتلاف عربی به سرکردگی امارات با کمک های اطلاعاتی جبهه غربی - عربی - صهیونیستی صورت می گیرد.

این منبع میدانی اضافه کرد: از روز سه شنبه با آغاز موج دوم درگیری ها در نوار ساحلی استان الحدیده، پهپادهای حامیان نیروهای شورشی به پرواز درآمده اند و اطلاعات لازم را در اختیار ائتلاف عربی قرار می دهند تا مواضع نیروهای یمنی به صورت دقیق هدف قرار گیرد.

 اتاق عملیات نیروهای ائتلاف عربی و شورشی در مناطق ساحلی استان الحدیده مملوء از نیروهای آمریکایی و اسرائیلی است که به صورت مستقیم وارد نبردها شده اند؛ پیش‌تر رژیم امارات پس از شکست در مرحله نخست درگیری ها از دولت آمریکا درخواست کمک نظامی کرده بود.

در حال حاضر، شمار زیادی از زیادی از رزمندگان انصارالله به جبهه عملیاتی در نوار ساحلی الحدیده اعزام شده اند تا موج دوم حملات نیروهای شورشی را دفع کنند و خبرها حاکیست ضد حملات برای بازپس گیری مناطق آغاز شده است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

عقب‌نشینی نیروهای انصارالله از شهرهای طائف و الجاح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان با اشاره به پیگیری‌ها و نامه نگاری‌های این هیئت از زمستان پارسال با فدراسیون دو و میدانی ایران برای معرفی حمیدرضا زورآوند و آرمین شاه ملکی به فدراسیون دو و میدانی ترکیه برای حضور در جام جهانی پیاده روی انجام شد، گفت: متاسفانه در این مدت نامه‌ای از کشورمان ارسال نشده بود.

مسعود بنوان افزود: هیئت دو و میدانی استان همدان اوایل فروردین امسال یک دوره مسابقه رکوردگیری با حضور همه نامداران و قهرمانان پیاده روی کشور در پیست ورزشگاه شهدای قدس برگزار کرد و این ۲ ورزشکار ملی پوش با وجود برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان، رکورد‌های مناسبی را ثبت کردند.

او همچنین گفت: هزینه اعزام دوندگان همدانی به جام جهانی ترکیه ۴۰۰ میلیون ریال است که به سختی این مبلغ را تامین کردیم و فدراسیون امروز نامه درخواستی را ارسال کرده و امیدواریم مجوز هر ۲ دونده صادر شود چرا که ماه‌ها تمرین فشرده داشته اند و رویای آنها رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

رئیس هیئت دو ومیدانی همدان با اشاره به اینکه پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: منتظر پاسخ مسوولان برگزاری این مسابقات هستیم و اگر اعزام صورت نگیرد، یک اتفاق تلخ در تاریخ ورزش دو و میدانی رقم خواهد خورد.

حمیدرضا زورآوند رکورددار ۱۰ و ۲۰ کیلومتر و قهرمان بی رقیب کشور در چند سال گذشته و نماینده شایسته استان در المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی است و آرمین شاه ملکی رکورددار جوانان کشور و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان است.

جام جهانی پیاده روی دوم اردیبهشت امسال با شرکت بهترین دو و میدانی کاران این ماده المپیکی در شهر آنتالیای ترکیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت مشابه آمریکا از اوکراین
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • خاورمیانه در وضعیت جدید و هشداردهنده قرار دارد/ تنها راه توسل به دیپلماسی از طریق میانجی گران دو طرف است
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی: حمله از پیش اعلام شده ایران به اسرائیل شجاعانه بود
  • بیانیه پنتاگون پس از حمله ایران به اسرائیل | حرف های مهم وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال درگیری با ایران
  • هدف بعدی حملات ایران بعد از اسرائیل مشخص شد؟ | هشدار جدی به یک کشور عربی
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی