Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین های باشکوه نماز عید سعید فطر امروز همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرها، مناطق و روستاهای استان قزوین برگزار شد.

مردم استان قزوین با شرکت در نماز عید سعید فطر ضمن شکرگزاری از درک ماه رمضان با ضیافت الهی وداع کردند.

نماز عید سعید فطر در قزوین امروز به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مسجدالنبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عابدینی در خطبه های نماز عید فطر اظهارداشت: عید فطر بازگشت به فطرت الهی و ذات زیبای الهی است و اگر زندگی ما رنگ پاییزی گرفته بود در ماه رمضان چهره ای بهاری گرفت و از گناه بیرون آمدیم.

نزدیکی به خداوند مهمترین دستاورد ماه رمضان است

امام جمعه قزوین با اشاره به دستاوردهای معنوی عبادت در ماه رمضان بیان کرد: انس با قرآن کریم، دعا و مناجات و راز و نیاز با خدا، توبه و بازگشت از گناه و جبران غفلتهای گذشته از فواید این ماه الهی است.

عابدینی اضافه کرد: ایجاد وحدت بین آحاد مسلمین، تامین سلامت جسمی و آرامش روحی از دیگر دستاوردهای ضیافت الهی است که امیدواریم بتوانیم با تداوم عبادت و نزدیکی به خداوند در ردیف افراد مومن قرار گیریم و همچنان مراقب رفتارهای خود باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خطبه دوم نماز عید فطر به مسائل سیاسی و اجتماعی روز پرداخت و گفت: این روزها شاهد تحقق وعده الهی و رسوایی دشمنان هستیم و پیمان شکنی آمریکا و ایادی آنها این گفته الهی را ثابت کرد که نباید به بدخواهان اعتماد کرد.

وی اضافه کرد: امروز بار دیگر با موضوع FATF دوباره بدنبال نفوذ و تحقیر ملت هستند و می خواهند وقت ما را بگیرند اما با بصیرت آن را خنثی می کنیم.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: اینکه باز هم فکر کنیم دشمنان می خواهند به ما کمک کنند بسیار ساده لوحانه است و مسئولان باید بدانند فقر و بیکاری با اقتصاد مقاومتی حل می شود.

وی اضافه کرد: برای اشتغال جوانان تحصیل کرده باید برنامه داشته باشیم و با نگاه ساده لوحانه فریب دشمن را نخوریم و فکر نکنیم آنها می توانند بیکاری را حل کنند

مدیران برای مهار گرانی برنامه ندارند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت: متاسفانه به نظر می رسد امروز هیچ مدیریتی برای گرانی در کشور نداریم و معلوم نیست مسئولان برای حقوق های کلانی که می گیرند چه می کنند.

وی اضافه کرد: در استان هم به دلیل سرمازدگی کشاورزان و باغداران زیادی دچار مشکلات جدی هستند که انتظار داریم بسرعت به نگرانی آنها پایان داده شود.

عابدینی گفت: بحران آب در استان جدی است و باید همه کمک کنند تا از این وضعیت خارج شویم و در کنار صرفه جویی در مصرف مسئولان جهاد کشاورزی هم توسعه آبیاری مدرن و خروج از آبیاری غرقابی را بسرعت عملیاتی کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه شاهد افزایش بیابانی شدن اراضی هستیم و این وضعیت باید با کنترل مصرف و اجرای برنامه های علمی و کارشناسی از بیابان زایی جلوگیری شود.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: رای مجلس در سال ۶۰ مبنی بر عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور(بنی صدر) یک حرکت بصیرانه بود چون رئیس جمهور وقت به فکر معیشت و فقر و اشتغال نبود برکنار شد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: رئیس جمهور وقت چون شجاعت و جسارت و دلسوزی لازم و تعهد مقابله با دشمن را نداشت و نتوانست از خون شهدا پاسداری کند لذا مجلس به این نتیجه رسید که شایسته کار نیست و رای مردم را پس گرفت.

وی در ادامه در خصوص شهادت جوانان شجاع موتلفه و درگذشت سید جمال الدین اسدآبادی مطالبی بیان کرد.

آیت الله عابدینی در پایان اظهارامیدواری کرد تیم ملی در رقابت های جام جهانی به موفقیت برسد.

کد خبر 4321509

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله عابدینی نماز عید سعید فطر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان مشهد شهرکرد شیراز روز جهانی قدس سالروز ارتحال امام خمینی عید سعید فطر یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • آغوش باز باغستان سنتی قزوین برای آیین «پنجاه‌به‌در»
  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس