Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این عید خجسته اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) ماه مبارک رمضان را ماه همدلی، ماه صفا و صمیمیت و ماه صبر و استقامت عنوان کردند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در ماه مبارک رمضان جلوه‌هایی از معنویت، وحدت، بصیرت و صبر را به‌نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی مخصوصا نسل جوان در شب‌های قدر جلوه‌هایی از معنویت و عبودیت را به نمایش گذاشتند، افزود: مردم ایران خصوصا مردم ولایت‌مدار و انقلابی لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس صحنه‌هایی از وحدت، بصیرت و مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا جنایتکار آفریدند.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: آمریکا و ایادی آن در تلاش بودند که راهپیمایی روز قدس را کم‌رنگ کنند، اما دیدید که چگونه مردم در این روز صحنه‌ها باشکوهی از مقاومت و بصیرت را نشان دادند.

وی مقاومت را تنها راهکار کارساز در جهت مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت: مقاومت در عرصه‌های سیاست، اقتصاد و فرهنگ موجب عقب‌نشینی استکبار جهانی خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: ما تجربه کردیم که اگر در برابر استکبار کوتاه بیاییم سیلی محکمی از او خواهیم خورد، اما اگر سیلی محکمی به دشمن بزنیم آن‌گاه دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به گذشته ۴۰ ساله ملت ایران اسلامی، گفت: گذشته ایران سرشار از افتخار و دستاورد در حوزه‌هایی همچون فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای، پیشرفت‌های موشکی و امنیتی، استقلال همه‌جانبه و عزت‌مندی بوده است.

وی ادامه داد: مردم ایران در این ۴۰ سال همواره نگاه به آینده دارند و با استفاده از تجربیات گذشته به‌دنبال پیشرفت هستند، پیشرفتی که در سایه اعتماد به نفس، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و روحیه انقلابی امکان‌پذیر است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه با روحیه انقلابی می‌توانیم بر تمام مشکلات غلبه کنیم، عنوان کرد: روحیه انقلابی و روحیه مطالبه‌گری مانع سلطه بیگانگان و آسیب‌رسانی به انقلاب اسلامی می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره بر تقویت روحیه مطالبه‌گری در راستای تحقق ارزش‌های اسلامی، عدالت و مبارزه با ظلم و فساد، حفظ استقلال و یکپارچگی ملت و مبارزه با اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی تاکید دارند.

وی تمرین مسئلت‌خواهی را از دستاورد‌های ماه مبارک رمضان برشمرد و خاطر نشان کرد: این مسئلت‌خواهی یعنی مطالبه‌گری و بنابراین می‌طلبد که در حفظ این دستاورد کوشا باشیم

انتهای پیام/م

اعتمادبه‌نفس، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و روحیه انقلابی‌گری؛ عناصر پیشرفت ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 97 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴