Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه دشمنان در صدد نا امید کردن مردم ایران از آینده کشور هستند، گفت: دشمن در صدد کتمان پیشرفت‌های ایران در ابعاد مختلف و برهم زدن اتحاد بین مردم و مسئولان است. ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی‌صدر در خطبه‌ نماز عید سعید فطر یاسوج اظهار داشت: روز جهانی قدس امسال به دلیل پیروزی‌های جبهه مقاومت و همچنین نابودی داعش در عراق و سوریه متمایز تر از سال‌های قبل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک عید سعید فطر عنوان کرد: مقام معطم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) فرمایشات مهمی داشتند که دو مورد از آن‌ها شامل تشریح توطئه‌های دشمنان در زمینه‌های اقتصادی و روانی بوده است.

حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه دشمنان در عرصه اقتصادی در صدد هستند که ایران را در بن بست قرار دهند، ابراز کرد: همچنین در عرصه روانی تلاش می‌کنند با روش‌های گوناگون از جمله تبلیغات سوء در رسانه‌های بین المللی ملت ایران را نا امید بکنند و یکی از راهکارهای آنان در این زمینه سیاه نمایی اوضاع کشور در زمینه‌های مختلف است.

مسئول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمنان در صدد نا امید کردن مردم ایران از آینده کشور هستند و مقام معظم رهبری برای مقابله با این توطئه دشمنان به طور مستمر مردم را به آینده بهتر امیدوار می‌کنند.

حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه دشمنان در صدد کتمان پیشرفت‌های ایران در ابعاد مختلف و همچنین برهم زدن اتحاد بین مردم و مسئولان هستند، ادامه داد: یکی دیگر از فشارهای روانی دشمن همین بوده که پیشرفت های ایران را کتمان کنند و در این زمینه برنامه ریزی زیادی انجام دادند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و غربی‌ها با شکست‌های متعددی در برابر مسلمانان از جمله شکست داعش در عراق و سوریه روبه رو شدند، تصریح کرد: همچنین پیروزی‌های جبهه مقاومت نمونه از پیروزی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند