Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سوره مبارکه «زمر» در طول ماه مبارک رمضان توسط نماینده ولی فقیه در استان لرستان تفسیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، 11 سال است که توسط نماینده ولی فقیه در استان لرستان طرح تفسیر قرآن کریم به صورت ماهانه برگزار می شود.

 

این طرح در طول ماه مبارک رمضان هر شب برگزار می شود و در هر جلسه خیل انبوهی از عاشقان کلام الله پای تفسیر نور نماینده ولی فقیه در استان می نشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امسال هم مراسم تفسیر ویژه ماه مبارک رمضان  در مسجد بعثت خرم آباد و با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری و دیگر دستگاه های فرهنگی وهنری برگزار می شود.

 

طی رمضان امسال سوره مبارکه «زمر» از سوی «آیت‌الله میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان تفسیر شد.

 

در آغاز ماه مبارک رمضان کتاب تفسیر سوره «حدید» نوشته نماینده ولی فقیه در لرستان رونمایی شد.

 

این کتاب مربوط به تفسیر سوره «حدید» بوده که در ماه مبارک رمضان سال گذشته از سوی نماینده ولی فقیه در استان تفسیر شد.

 

در هرجلسه تفسیر قرآن به ۱۵ نفر که در مسابقات تفسیر قرآن شرکت کردند هدایایی اهدا شد.

 

محمد حسنوند، مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد بعثت خرم آباد، در مراسم اختتامیه جلسات تفسیر قرآن، گفت: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان لرستان شرکت کرده اند.

وی با اشاره به پخش برنامه تفسیر قرآن از شبکه استانی افلاک، بیان کرد: هزار و ۸۸ دقیقه برنامه حضوری و غیرحضوری جلسات تفسیر قرآن در صدا و سیمای مرکز لرستان پخش شده است.

حسنوند، با اشاره به اهدای هدایای به حاضران در جلسه تفسیر قرآن و همچنین بینندگان پخش تلویزیونی، افزود: در جلسات تفسیر قرآن ۳۷۹ هدیه به صورت حضوری و ۱۴۵ هدیه به صورت غیرحضوری به مردم اهدا شده است.

پایان پیام/186

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت مساجد نماز عید فطر شهید مدافع حرم عید فطر صنایع دستی ماه رمضان حجت الاسلام ارزانی شهید خلیل تختی نژاد تفسیر قرآن کانون فرهنگی هنری مساجد اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده بر اساس نظر داوران تجلیل به عمل می‌آید و به تمامی نفرات شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم، استاندار البرز، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور برای عموم مردم شهرستان ساوجبلاغ آزاد است.

کد خبر 6097823

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان