Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ششمین جلسه ستاد اوقات فراغت «آسمانی ها» با حضور مسئولین و رابطین کانون های فرهنگی هنری به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف پایگاه های اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در شهرستان فارسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری شب گذشته (25 خرداد) در ششمین جلسه ستاد اوقات فراغت «آسمانی ها» که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد اصلی ترین نهاد برگزار کننده طرح اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه همه اقدامات لازم برای برگزاری طرح اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در مساجد استان فراهم شده است افزود: مسئولین پایگاه های اوقات فراغت باید با برنامه ریزی دقیق کلاس های اوقات فراغت را برگزار کنند.

 

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: مسئولین پایگاه های اوقات فراغت با برگزاری رشت های مختلف و متنوع باید در جذب جوانان و نوجوانان تلاش کنند.

 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به همکاری با دستگاه های متولی اوقات فراغت می توانند کمک بزرگی به کانون های فرهنگی هنری کند گفت: مسئولین پایگاه های طرح اوقات فراغت با حفظ نام طرح اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» از دستگاه های متولی در برگزاری اوقات فراغت کمک بگیرند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت مساجد نماز عید فطر ماه رمضان حسن روحانی حجت الاسلام ارزانی شهید مدافع حرم کارآفرینی عید فطر ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح آسمانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند