Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:32:10 GMT

تصویب قانون AFTF مردم ایران را در تنگنا قرار ندهد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۷۷۱۴

تصویب قانون AFTF مردم ایران را در تنگنا قرار ندهد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز عید فطر رشت نسبت به عواقب تصویب قانون AFTF هشدار داد و گفت: تصویب قانون AFTF مردم ایران را در تنگنا قرار ندهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های امروز(25خرداد) نماز عید فطر رشت که در بلوار شهید چمران کنار مصلی امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) این شهر برگزار شد، با تاکید بر حفظ ثمره معنوی ماه رمضان در طول سال گفت: ماه رمضان دوره تمرین تقوا بوده و باید این تقوا را در همه سال و در انجام امور بکار برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی در ادامه به روند بررسی قانون AFTF(مجموعه قوانین مبارزه با پول‌شویی در بازارهای مختلف مالی در جهان) در مجلس شورای اسلامی گفت: این قانون از سال 2001 توسط معاون خزانه داری آمریکا تدوین شده تا به ظاهر با پولشویی در جهان مبارزه کند.

 

امام جمعه رشت اعلام کرد: سازمان‌های مخوف جهانی در راس آن‌ها سازمان‌های مالی و اطلاعاتی آمریکایی برای اینکه زد و بند ایجاد کنند و از اسرار مالی کشورهای اسلامی سر در بیاورند بر تصویب قانون AFTF در کشورهای مختلف مانور می‌دهند.

 

 وی تصویب قانون AFTF  را مسئله‌ای پیچیده دانست و گفت: سازمان‌های وابسته با سازمان ملل هم به دنبال اجرایی کردن این قانون در سراسر دنیا هستند.

 

فلاحتی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس جوانب این پروسه جهانی را مطالعه کنند، اعلام کرد: نباید با تصویب این قانون شرایطی ایجاد شود که ملت ما در تنگنا قرار گیرند و مانند قانون 2030رهبر معظم انقلاب عواقب آن را هشدار دهند.

 

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس قانون AFTF را با جوانب و حواشی‌های جهانی آن ببینند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با گرامیداشت31 خرداد، سالروز شهادت شهید چمران گفت: روز شهادت این مرد برجسته حوزه علم و عرفان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مساجد نماز عید فطر مجلس عید فطر حسن روحانی ماه رمضان ماه مبارک رمضان احزاب کارآفرینی نماینده ولی فقیه در رشت نماز عید فطر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری ایسکانیوز از خرمشهر، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته، اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند.

وی افزود: نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجاست و چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است، از دستگاه قضایی می‌خواهیم در این زمینه ورود کند.

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین، اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به برکت وجود این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها باید تامین شود.

امام جمعه خرمشهر در ادامه به روز شوراها اشاره و خاطرنشان کرد: شوراها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود. ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شوراهای قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شوراها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد.


حجت الاسلام عادل‌پور در پایان ضمن تشکر از فعالان عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

خبرنگار: امید صاحب نژاد
انتهای خبر/

کد خبر: 1228494 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند