Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید خداوند را برای عدم تکیه به دشمن، مربوط به تمام امورات جامعه از جمله اقتصادی و نظامی و سیاسی دانست و گفت: تکیه به استکبار و اروپا اقتصاد ما را شکوفا نمی‌کند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عید فطر تبریز، استواری در صراط مستقیم را کاری سخت‌ توصیف کرد و با بیان اینکه ماندن در راه مستقیم هنر است، اظهار داشت: خیلی‌ها سال‌ها تلاش کردند ولی در صراط مستقیم نماندند و عاقبت به خیر نشدند چنانچه در تاریخ و در قرآن نمونه‌هایی را داریم که علی‌رغم داشتن سابقه شش هزار سال عبادت، سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر استقامت بر ایمان تاکید کرد و افزود: این استقامت ایمان است که انسان را در فراز و نشیب‌های سخت حفظ می‌کند، ضمن اینکه امروزه جنگ استکبار جهانی با ایران روی انرژی هسته‌ای و موشک نیست بلکه به خاطر استقامت ما بر دین و آموزه‌های دینی است لذا برای از بین بردن ایمان و دین ما از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال هجمه به باورهای دینی و اعتقادی جوانان است ابراز داشت: دشمن با ایجاد برخی انحرافات در دین، آن را به نام دین به مردم معرفی می‌کند که هوشیاری در این زمینه نیازمند بصیرت است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی استقامت عملی بر دین را شرط قرآن برای پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: امروز تمام تلاش دشمن برای از بین بردن روحیه انقلابی، آمادگی و ایستادگی بر اصول انقلاب از مردم و جوانان ماست.

وی تشیع لندنی را یکی از انحرافات ایجاد شده توسط دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی مردم ایران عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: اما دشمنی که به دنبال تغییر روحیه انقلابی مردم است این مردم را در روزهای قدس، شب‌های قدر و راهپیمایی‌ها دید که این مردم اهل کوفه نیستند و روی اصول انقلاب پافشاری دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه فتنه دهه 90، فتنه استحاله انقلاب از درون است ابراز داشت: تقویت بصیرت دینی و افزایش معرفت دینی و خداباوری با استقامت بر ایمان به صورت اعتقادی و عملی، راه ناکام کردن دشمن در این فتنه است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه، مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود:  قرآن برای اداره کشور، سیاست خارجی و اقتصاد برنامه دارد، بطوریکه در سوره هود، خداوند اصل کلی را نشان داده است، چراکه خداوند تاکید دارد که مسلمانان به دشمن تکیه نکنند وگرنه نباید دیگر انتظار پیروزی داشته باشند.

وی تاکید خداوند را برای عدم تکیه به دشمن، مربوط به تمام امورات جامعه از جمله اقتصادی و نظامی و سیاسی دانست و ادامه داد: تکیه به استکبار و اروپا اقتصاد ما را شکوفا نمی‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه عزت ما به احسنت گفتن استکبار نیست افزود: نباید به صورت پنهانی با دشمن دوستی کرد که وعده‌های خداوند تخلف ناپذیر است.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسلان جنوبی، امروز پنجم اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، است.

پنجه‌ی عقاب، عنوان عملیاتی متجاوزانه به خاک ایران اسلامی که قرار بود برای آمریکا پُر از دستاورد باشد، اما تبدیل شد به کابوسی تمام ناشدنی.

امسال مردم در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را گرامی داشتند که عملیات تنبیهی وعده صادق جِراحتی دیگر شده است بر پیکر ظلم و استبداد.

                                                                                کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور