Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:04:30 GMT

مدیریت شهری فردیس وحدت رویه داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۷۸۵۷

مدیریت شهری فردیس وحدت رویه داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کولیوند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان فردیس نقش وحدت قوا در مدیریت اقتصاد کشور را مهم خواند و اظهار کرد: نقشه استکبار سوارشدن بر موج ناآرامی‌های اجتماعی در کشور است.

وی به موفقیت‌های کشور در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور سعی در بزرگنمایی مشکلات دارند و به همین منظور این موج‌های روانی را در کشور به راه انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ایران در وضعیت نیمه بحرانی قرارگرفته است، تأکید کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون سعی در بزرگنمایی مشکلات اقتصادی کشور داشته‌اند و حالا این اقدام را تا حد ممکن پیش‌گرفته‌اند و می‌خواهند ناملایمات و ناامیدی را در کشور ترویج دهند.

کولیوند بابیان اینکه طی ۴۰‌ سال گذشته فضای کشور از وضع فعلی بدتر بوده است، خاطرنشان کرد: عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر این وضعیت بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب آسیا از ۱۲ سال گذشته سعی در معرفی کردن اسرائیل به‌عنوان ژاندارم منطقه دارند، گفت: به همین منظور به دنبال اجرای طرح تقلیل مرز جغرافیایی کشور بودند و جنگ‌هایی در خاورمیانه به راه انداختند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دشمنان در سناریوهای متعدد و فشار بر جمهوری اسلامی، اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال از بین بردم اعتماد مردم به‌نظام هستند چراکه از بین رفتن اعتماد مردم به‌نظام، ناهنجاری در کشور به وجود خواهد آورد.

کولیوند با تأکید بر لزوم تحقیقات و اقدامات علمی در حوزه اقتصاد کشور، افزود: با این اقدام دولت و مجلس می‌توانند، بر مشکلات فائق شوند.

وی از برگزاری ۱۵ جلسه غیرعلنی طی شش ماه گذشته در مجلس شورای اسلامی خبر داد و تأکید کرد: این جلسات به بحث و گفتگو در خصوص به ثبات رسیدن وضعیت اقتصادی کشور بوده است.

کولیوند در بخش دیگری با تأکید بر لزوم وحدت رویه میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس، افزود: مسئولان باید در راستای افزایش خدمات‌دهی مردم گام بردارند.

به گفته نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی انتزاع سازمان‌ها و اموال شهرداری فردیس از کرج از سوی استانداری البرز در حال پیگیری است.

کد خبر 4321584

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری فردیس شورای شهر فردیس نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان مشهد شهرکرد شیراز عید سعید فطر روز جهانی قدس سالروز ارتحال امام خمینی یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم بیان کرد: معتقدم که رهبر معظم انقلاب تذکر هوشمندانه ای را مطرح کردند مبنی براینکه بعد از مشخص شدن ترکیب فعلی مجلس از موضع گیری و صحبت های اختلاف بر انگیزانه باید جلوگیری شود .

وی ادامه داد: معتقدم مجلس دوازدهم پرتنش و چالشی خواهد بود و اولین اقدامی که بر این نوع تحلیل صحه گذاشت صحبت آقای رسایی بود که اینها رسالت خطیر نمایندگی را دچار آسیب خواهد کرد و مجلس باید در کمال آرامش به وظایف خود عمل کند و امیدوارم که این توصیه به گوش گرفته شده باشد و از صحبت های تفرقه برانگیزانه جلوگیری شود تا به وظایف خود برسد.

عضو شورای وحدت تاکید کرد: هرکسی رئیس مجلس شود قطعا همکاری خواهیم کرد و همینطور که از اسم شورای وحدت بر می آید مهمترین هدف ما وحدت است نه به این معنا که از ما کسی رئیس شود. بلکه انتخاب رئیس حق نمایندگان است و هرکس انتخاب شود باید همه کمک کنند تا به احسن وجه مجلس را مدیریت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار