Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، به همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان تهیه جهیزیه برای افراد کم درآمد با 40% تخفیف در قالب طرح طرح غدیر در سمنان اجرا شد.

 مهدی کاشفی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اعلام کرد: طرح غدیر (تهیه جهیزیه برای افراد کم درآمد با 40% تخفیف) از سال 1395 جهت کمک به خانواده های کم درآمد و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و سنت حسنه رسول الله شروع شده است
وی گفت: تا بحال 85 سری کامل جهیزیه تهیه و در دو قالب 18 قلمه با مبالغ سه میلیون و هفتصد و چهارمیلیون و دویست هزار تومان آماده شده و از خیرین و علاقه مندان جهت مشارکت در این امر حسنه دعوت به عمل می آید تا با هر مبلغی در این امر خیر همدلی وشرکت نمایند و در این راستا خیرین میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت شماره حساب مشارکت به معاونت آماد استان سمنان مراجعه یا با شماره تماس 09192310023 برادر دین پرور و 09194311621 برادر معینی تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:  نمونه ای از این جهیزیه ها در حسینیه شهدای آماد این معاونت جهت رویت خیرین موجود می باشد و همچنین افراد معتمد مانند فرماندهان پایگاه های بسیج و پاسداران و فرماندهان حوزه های بسیج و... میتوانند افرادی را که مستحق دریافت این جهیزیه می باشند را به این معاونت معرفی نمایند.
معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فرصت مشارکت در این امر خداپسندانه تا پایان خرداد ماه بوده و این جهیزیه ها بعد از واریز مبلغ و تکمیل آن ظرف مدت یک هفته توسط معاونت آماد و پشتیبانی خریداری و با ایاب و ذهاب رایگان در اختیار زوج های جوان و نیازمندان شناسایی شده قرار میگیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد