Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@15:53:16 GMT

جلوه شکوه وحدت در نماز عید فطر شهرستان‌های خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۸۴۲۱

جلوه شکوه وحدت در نماز عید فطر شهرستان‌های خوزستان

نماز عید سعید فطر در شهرستان‌های مختلف استان خوزستان برگزار شد که در آن ائمه جمعه ضمن تبریک عید سعید فطر به برخی از موضصوعات مرتبط با استان و کشور پرداختند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نماز عید سعید فطر در شهرستان‌های مختلف استان خوزستان برگزار شد که در آن ائمه جمعه ضمن تبریک عید سعید فطر به برخی از موضصوعات مرتبط با استان و کشور پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان  بهبهان آیت‌الله سید قدرت‌اله ناصری در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار داشت: در‌کنار عبودیت خدا باید اجتناب از طاغوت باشد و همیشه در قرآن کریم اینگونه است که هرگاه حرف از عبودیت می‌آید در کنار آن اجتناب از طاغوت ذکر می‌شود.

وی افزود:یکی از مسائلی که امروز در جامعه و مجلس شورای اسلامی مطرح است مسئله fatf است که خلاصه آن دو قانون به ظاهر خیلی خوب است اما اسامی فریبنده‌ای دارد که شامل مبارزه با پولشویی و مسله مبارزه با تروریسم است.

امام جمعه بهبهان با اشاره به این لایحه فریب دهنده بیان کرد: در مفاد این لایحه آمده است که نباید کسی و دولتی از تروریسم حمایت مالی کند این مسله در مجلس مطرح است که آیا ما این قانون را قبول کنیم یا نه؟ که بخشی از آن را مجلس شورای اسلامی تصویب کرده و ظاهرا شورای نگهبان باید تصمیم بگیرد اما بخش دوم را تعلیق کرده و آن چیزی که مهم است و ما باید هوشیار باشیم این است که این قوانین تصویب نشوند.

وی ضمن اشاره به اینکه استعمارگران به‌دنبال سلطه بر جمهوری اسلامی هستند، گفت: بعضی معتقدند که اگر این تصویب شد دیگر مشکل ارتباط با بانک‌های جهانی را نداریم و مشکلی که با برجام حل نشد با fatf حل می‌شود اما بعضی اینگونه معتقدند که ظاهر را نبینیم.

ناصری در تشریح این لایحه عنوان کرد: درمسله اول که مبارزه با پولشویی است هدف شومی در سر دارند و این هدف شوم این است که اطلاعات شرکت‌ها، بنگاه‌ها و ارگان‌های اقتصادی ما را کامل بگیرند و پس از آن بدست شیطان بزرگ آمریکا بسپارند و او دوباره تحریم‌های خود را تشدید کند.

وی ادامه داد: قاعده دوم مشکل این است که بله مبارزه با تروریسم خوب است و هیج کشوری نباید حمایت مالی از آن‌ها کند اما تعریف تروریسم چیست آنها حزب الله لبنان، حماس را جز تروریسم می‌دانند بنابراین با قانون دوم بدنبال این هستند که نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی که یک برگ برنده‌ای است را جدا کنند و جلوی آن را بگیرند لذا مجلس محترم باید هوشیار باشد که به هر طریق ممکن باید جلوی سلطه‌ی استعمار ایستاد.

دشمنی دشمنان علیه نظام اسلامی نشان از پویایی و پیشرفت انقلاب اسلامی است

در دزفول، سید محمدعلی قاضی دزفولی در آئین نماز عید سعید فطر در ورزشگاه شهید ناحی دزفول اظهار داشت: در این روزها شاهد هستیم شمر زمان نخست‌وزیر جنایت کار و کودک‌کش اسرائیل در جنگ نرم علیه ایران اسلامی ادعای سقای می‌کند و مدعی می‌شود مشکل کمبود آب در ایران را تامین خواهم کرد که باید گفت ای اُف بر این شگردهای شیطانی‌تان باد.

 وی افزود: دشمنی دشمنان علیه نظام اسلامی نشان از پویایی و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دزفول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: طبق منویات رهبری روز عید فطر مظهر اجتماع، اجتهاد و برادری مردم با داشتن دلی به سوی خدا است. اجتماعی که محور آن عبادت و بندگی خدا است؛ چرا که عزت مردم در جامعه در اجتهاد، همدلی است.

امام جمعه شهرستان دزفول برهم زدن وحدت و همدلی، راهبرد اصلی دشمن است تاکید کرد: راهبردهای اساسی دشمن در شکست یا کند کردن انقلاب اسلامی به بهم زدن وحدت و همدلی جامعه و مردم است.

وی به پرهیز از دوقطبی‌کردن جامعه و نقد منصفانه اشار کرد و افزود: دو قطبی کردن جامعه به هر بهانه‌ای جای هیچ توجیهی ندارد. افراد گروه‌ها نباید همدیگر را تخریب و تضعیف کنند. نقد و ایراد به همدیگر وارد کنند اما نقدی که منصفانه باشد.

انتهای پیام/م

R41468/P1486/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود

 نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد تاکید کرد : نماز جمعه به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی ، جناحی و گروهی شود و باید فضای عمومی و محتوایی نماز جمعه به گونه ای باشد که همه سلایق سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نماز جمعه شوند.

او گفت : مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته ترین طلبه ها که در این زمینه آموزش دیده اند ، برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان مهمترین امتیازات گلستان را همزیستی مسالمت آمیز و وحدت و همدلی شیعه و سنی در آن بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح