Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال عربستان عنوان کرد بازیکنان این کشور بعد از شکست سنگین برابر تیم ملی فوتبال روسیه با جریمه نقدی روبرو خواهند شد.

به‌ گزارش ‌ایران آنلاین به نقل از روزنامه‌ الیوم، تیم‌ ‌ملی فوتبال عربستان در اولین بازی خود در جام جهانی 2018 برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال روسیه به میدان رفت و با نتیجه‌ دور از انتظار پنج بر صفر برابر این تیم شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل عزت، رییس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی که از نتیجه‌ کسب شده برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال روسیه به شدت ناراحت بود، اعلام کرد: این نتیجه‌ وجهه فوتبال عربستان را خراب کرده است و سطح فوتبال عربستان این طور نیست که در این مسابقه آن را مشاهده کردیم. به همین خاطر جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته است.

تیم‌ ‌ملی فوتبال عربستان سعودی در بازی دوم خود در جام جهانی باید برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال اروگوئه به میدان برود و در روز سوم نیز به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال مصر خواهد رفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان