Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز عید فطر امروز در رشت ،ادای تکالیف ماه مبارک رمضان با تمام سختی ها ، محدودیت ها و محرومیت هایش را پربرکت و نتیجه بخش خواند و گفت : نتیجه این تلاش و مبارزه با نفس بارش باران رحمت و مغفرت الهی برای همه کسانی است که ادای تکلیف کرده و به فرمان پروردگار لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت ا... رسول فلاحتی ، حلول ماه شوال و طلوع خورشید عید سعید فطر را همراه با رحمت واسعه الهی عنوان و خاطرنشان کرد : زمان به سرعت در حال گذر است پس خوشا به حال کسانی که از ماه مبارک رمضان بیشترین بهره را بردند و بد به حال آنان که برای اندوختن توشه آخرت فرصت طلایی ماه مبارک رمضان را از دست دادند. 
وی در بخشی دیگر از خطبه ها به مانور دسیسه ای غرب در مطرح کردن طرح   FATF اشاره کرد و گفت : این طرح نقشه و دسیسه استکبار جهانی و صهیونیسم برای نفود به لایه های پنهان و داخلی کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی است. 
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با مطالعه کامل ، جوانب و زوایای گوناگون این پروسه را با حواشی جهانی اش بررسی کنند تا این نقشه شوم نیز همچون سند ۲۰۳۰ برای رهبر معظم انقلاب دغدغه نسازد.
آیت ا... رسول فلاحتی خاطرنشان کرد: این طرح در سال ۲۰۰۱ ازسوی خزانه داری آمریکا مطرح شد در حالی ‌که ایران مبارزه با پول شویی را از مدت‌ها قبل از این زمان مطرح و اقدامات مقابله‌ای با آن را پیش‌گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه رشت خطبه برکت رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انا، نیما نکیسا بعد از شکست ذوب اهن مقابل استقلال اظهار کرد: تماشاگران بازی لذت بخشی را دیدند و استقلالی ها خیلی زحمت کشیدند که خودشان را به قهرمانی نزدیک کنند.این برد مبارک استقلالی ها

وی افزود: تیم من هم خیلی زحکت کشید و تلاش کرد.مهم این است که مردم یک فوتبال قشنگ دیدند.

خبرنگاری گفت عملکرد گلر تیم شما چگونه بود که نکیسا گفت: عالی. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • ضرورت تلاش جمعی دستگاه‌ها برای ادای حق مساجد
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • فیلم/ رئیسی: دختر یعنی رحمت الهی
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • (ویدئو) ادای سوگند اعضای گارد حفاظت از پاپ
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها