Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه طراحان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر طراحی بنر نصب شده در میدان ولیعصر (عج) خبر داد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، خانه طراحان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر طراحی بنر نصب شده در میدان ولیعصر(عج) خبر داد.

در بیانیه خانه طراحان انقلاب اسلامی آمده است:

«سلام

«وحدت» مهم‌ترین عامل پیش‌برنده کمپین جام جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپینی که قرار بود حال مردم را خوب کند! رویکرد «وحدت» از بین ده‌ها مورد دیگر انتخاب شد تا در خدمت نزدیک کردن دل‌ها به همدیگر و کنار گذاشتن اختلافات و تفاوت‌ها باشد. کنار گذاشتن تفاوت‌ها و تحمل کردن همدیگر برای یک هدف بزرگتر؛ پیشرفت کشور عزیزمان ایران…

اما به دلیل برخی سوءبرداشت‌های پیش‌آمده و همچنین سوءاستفاده‌های رسانه‌های بیگانه از این رویداد بزرگ، کاری که قرار بود وحدت را یادآوری کند به صورتی توسط رسانه‌ها عرضه شد که نتیجهٔ معکوس داد. در حالی که این اثر، شروع یک کمپین بزرگ برای حمایت از تیم ملی ایران در جام جهانی بود.

حالا ما تصمیم گرفتیم برای احیا کردن هدف اصلی این کمپین که چیزی جز «در کنار هم بودن و وحدت» نیست، یکی دیگر از آثار این کمپین را در میدان ولی‌عصر(عج) اکران کنیم.

شما هم برای حمایت از تیم ملی و حمایت از کشورمون، حرف‌هاتون رو با این هشتگ بنویسید و از «با هم بودن» و «در کنار هم بودن» حرف بزنید:
#با_هم_قهرمانیم

خانه‌طراحان‌انقلاب‌اسلامی

انتهای پیام/

R1356/P1356/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عکس جام جهانی فوتبال 2018

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عکس جام جهانی فوتبال 2018 عکس جام جهانی فوتبال 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جمع مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی(ره) در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد. این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است