Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:17:18 GMT

کاربران هشتگ #صف_اول را داغ کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۹۱۶۱

کاربران هشتگ #صف_اول را داغ کردند

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کشور ما هر سال نماز عید سعید فطر به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) در تهران برگزار می‌شود. چندی سالی است که در ابتدای مراسم برگزاری نماز عید فطر، میثم مطیعی مداح جوان و انقلابی کشورمان به شعرخوانی در خصوص معنویات ماه رمضان و مشکلات روز جامعه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطیعی در بخشی از شعر سال گذشته خود با استفاده از کلیدواژه "صف اول" به مسئولان رده بالای کشور تذکر داد که این جایگاه که در آن قرار دارند، برای سوءاستفاده نیست بلکه برای خدمت به مردم است. این تذکرات مطیعی واکنش‌هایی را در پی داشت و برخی گفتند که جای این حرف‌ها در مراسم عید فطر نیست اما رهبر انقلاب چند ماه بعد ضمن تأیید اشعار مطیعی، اظهار داشتند که بیان آن تذکرات لازم است و من خود را نیز مخاطب آن‌ها قرار می‌دهم.  

  این مداح جوان کشورمان امسال هم قبل از برگزاری نماز عید فطر اشعاری با همان مضامین ایراد کرد. کاربران فضای مجازی نیز با استفاده از هشتگ‌های #صف_اول، #میثم_مطیعی و #میثم_صدای_ماست، حمایت خود را از اشعار مطیعی اعلام کردند. در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها دانلود مداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه زندگی شهدای تیم فوتبال آزادی سریال می‌شود، ابراز داشت: زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی داشته و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

وی جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی نظیر خواند و افزود: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه تهیه فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این فیلم جز آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: زندگینامه شهدای بین‌المللی استان نظیر شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز در این کنگره باید مورد توجه واقع شده و برای آن مستندات تهیه شود.

وی افزود: در برگزاری کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده شود.

کد خبر 6090280

دیگر خبرها

  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان