Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق منچستریونایتد عنوان کرد که در جام جهانی طرفدار مراکش و همین طور تیم ملی فوتبال پرتغال خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از دیلی میل، لوییس فان خال، سرمربی ناکام منچستریونایتد  که در دوره قبل جام جهانی همراه با هلند به مقام سوم جهان رسید، در حال‌ حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد و در پرتغال زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با انتشار ویدیویی در یوتیوپ گفت‌: سبز، رنگ من برای جام جهانی خواهد بود، چون هلند در جام جهانی امسال غایب است و من تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش را حمایت می‌کنم ، زیرا این کشور به فرهنگ هلند نزدیک است و چند بازیکن مراکشی اصلیت هلندی دارند و در این کشور بازی می‌کنند، به همین خاطر من تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش را حمایت خواهم کرد و همین طور چون در پرتغال زندگی می‌کنم طرفدار تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال هم هستم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش اولین حریف ملی‌پوشان فوتبال ایران خواهد بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فان خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است

مهاجم ایتالیایی پیشین شیاطین سرخ، نام هم تیمی سابقش را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی تن هاخ مطرح کرده است. 

جوزپه روسی در روی کین این توانایی را دیده است که به جای اریک تن هاخ روی نیمکت منچستریونایتد مشغول به کار شود.

طرفداری | به گزارش سایت گل، آینده تن هاخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا در صورتی که این سرمربی نتواند شیاطین سرخ را به سهمیه اروپایی برساند، ممکن است INEOS در پایان فصل او را اخراج کند. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جانشین احتمالی او وجود دارد و نام هایی مانند زین الدین زیدان، گرت ساوتگیت، توماس توخل و روبرتو دزربی مطرح شده است.

با این حال، جوزپه روسی، مهاجم سابق منچستریونایتد، بر این باور است که روی کین، اسطوره باشگاه، گزینه ایده‌آلی برای جانشینی تن هاخ است، چرا که او درک کاملی از «فرهنگ» موجود در اولدترافورد دارد.

جوزپه روسی، در مصاحبه با DAZN گفت:

وقتی به این فکر می‌کنم که روی کین به عنوان سرمربی در اولدترافورد باشد، به نظر می‌رسد که می‌تواند انتخابی عالی باشد. خیلی جالب خواهد بود. اگر باشگاه بخواهد سرمربی جدیدی انتخاب کند، قطعا باید به او فکر کند. این مرد که اسطوره باشگاه است و به ساختن فرهنگ آن‌ها کمک کرده، دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارند. شاید در این صورت برخی از بازیکنانی که برای پیراهن بازی نمی‌کنند، ارزش آن را بیشتر درک کنند. شاید به کسی نیاز باشد که به منچستریونایتد برود و به اصطلاح خانه تکانی انجام بدهد. این می‌تواند یک موقعیت عالی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس