Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:06:41 GMT

دشمنان اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌ اند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۹۲۲۹

دشمنان اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌ اند

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی روز جمعه در خطبه‎های نماز عید سعید فطر که با حضورگسترده نمازگزاران در پردیس برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن ایمان جوانان کشور اظهارداشت : دشمن از بیرون و هوای نفس از درون تلاش می‌کنند تا ایمان و اعتقادات جوانان ما را از بین ببرند.
وی افزود: دشمن در فضای مجازی با تبلیغات گسترده تلاش می کند تا ایمان جوانان و جامعه را هدف قراردهد، علما برای تحکیم اعتقادات جوانان تلاش کنند، تقویت اعتقادات جوانان بسیار ارزشمند است، باید تلاش کنیم تبلیغات سوء دشمنان بی اثر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به شرایط بد معیشتی مردم خاطر نشان کرد: مردم به لحاظ معیشتی وکسب درآمد در تگنا هستند، دولت با ایجاد اشتغال زمینه مناسب را برای رونق وضعیت اقتصادی فراهم کند.
حجت الاسلام حسین توسلی با اشاره به اینکه شهرستان پردیس هشت هزار ششصد واحد تولیدی و صنعتی دارد و بیش از 70 هزار زن و مرد در این منطقه کار می‌کنند، که این واحدهای تولید یکی بعد از دیگری تعطیل می‌شوند، خانواده‌ها برای معیشت و نیازمندی‎های خود در مضیغه هستند، مسئولین برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به مشکل مسکن مهر پردیس افزود : دولت دهم ، 85 هزار واحد مسکن مهر را در این منطقه کلنگ زد بسیاری از خانواده ها کل دارایی خود را صرف هزینه مسکن مهر کردند به این امید که طی یک یا 2 سال صاحب خانه شوند ولی هنوز نتوانسته اند خانه های خود را تحویل بگیرند ، مقام معظم رهبری در اولین سالگرد دولت یازدهم فرمود: اگر مسکن مهر ایراد دارد آن را برطرف کنید.
امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد : افزایش قیمت عوارضی اتوبان تهران – پردیس برای بسیاری از اهالی شهرستان مشکل ساز شده است، 1000 تومان افزایش قیمت، بیش از 25 درصد است و با توجه به تورم زیر 10 درصد که از سوی دولت اعلام شده این افزایش قیمت بسیار زیاد است که رفت و آمد روزانه یک خانواده از اتوبان هزینه زیادی را بر آنها تحمیل می کند.
حجه الاسلام توسلی با اشاره به مشکل محیط زیست شهرستان گفت: واحدهای تولیدی در منطقه اخطارهای متعددی از اداره محیط زیست دریافت می‌کنند، این اخطارها برای واحدهای صنعتی مشکل ساز شده است و تعطیلی واحدها و بیکاری کارگران را به دنبال دارد، 85 درصد منطقه تحت پوشش محیط زیست است و این پوشش گسترده برای اهالی مشکل ساز شده است.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام جمعه بیکاری خانواده دولت دهم زن و مرد روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس