Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش فارس، تا ۱۶ تیرامسال فرصت دارند نیرو‌های خود را به گزینش استان معرفی کنند.
محمد صابری افزود: شیوه نامه معرفی نیرو‌های شاغل در مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش، به ادارات سراسر استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس خطاب به مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی وابسته به این نهاد گفت:
وی اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی - التزام عملی به احکام اسلام، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر را از مهمترین ضوابط عمومی انتخاب فرد متقاضی اعلام کرد.
صابری گفت: ایثارگری، شرکت در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و عبادی، خدمت در مناطق محروم، فعالیت داوطلبانه در نهاد‌های انقلابی و تقیّد به رعایت پوشش اسلامی از مهمترین ضوابط انتخاب داوطلبان اصلح است.
وی بیان کرد: به کارگیری نیروی انسانی بدون تأییدیه گزینش در این مراکز و مدارس وجاهت قانونی ندارد و هسته گزینش مطابق ماده ۳۵ دستورالعمل ضوابط و معیار‌های حاکم بر گزینش، متخلف یا متخلفین را به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهد کرد.
صابری اظهار کرد: چنانچه فردی جذب نشد و یا همکاری وی به هر دلیلی متوقف شد، مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی باید ضمن اعلام دلیل قطع همکاری فرد مورد نظر، فوری مراتب را به صورت کتبی و محرمانه از طریق کارشناسی غیردولتی اداره خود به هسته گزینش اطلاع دهند.
وی با بیان اینکه پارسال حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اشتغال در مراکز غیر دولتی مجوز گزینش دریافت کردند، گفت: انتظار می‌رود امسال هم شاهد جذب افراد مؤمن، متعهد، کارآمد و متخصص در دستگاه تعلیم و تربیت باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتخاب فارس شیراز خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس مدارس غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده در نشست جمع رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب اسلامی، شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، شهدای جبهه مقاومت، یاد و خاطره سردار شهید زاهدی و سردار شهید سلیمانی، شهدای والامقام فرهنگی و دانش‌آموز، اظهار داشت: امسال، شروع سال جدید با ایام ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرد و امیدواریم این روزها و امسال سال رسیدن به موفقیت‌های زیادی برای همه شما عزیزان باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است. این نام‌گذاری بر اساس نیاز کشور صورت گرفته است و باید در مجموعه‌های مختلف و حوزه‌های متفاوت از آن بهره گرفت. آموزش و پرورش هم باید به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این زمینه تأثیرگذاری خود را داشته باشد. نقش مرجعیتی و آگاهی‌رسانی و تبیین این موضوع بر عهده وزارت آموزش و پرورش است. باید این فرهنگ‌سازی در افکار عمومی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین، بهترین و مهمترین تولید در همه نظامات، تربیت نیروی انسانی است، گفت: مهمترین سرمایه کشور که در همه اسناد بالادستی به آن اشاره شده، سرمایه نیروی انسانی است. تولید این سرمایه در داخل آموزش و پرورش صورت می‌گیرد. امروز حدود ۱۷ میلیون دانش‌آموز برای این تربیت می‌شوند که چرخ‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را به حرکت دربیاورند. حفظ و گسترش دستاوردها توسط این افراد صورت می‌گیرد.

محمودزاده تصریح کرد: آموزش و پرورش از سال‌های گذشته جهت‌گیری‌هایی را شروع کرده که امسال باید به نتیجه برسد. همه برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق و اجرای سند تحول بنیادین، برای مرجعیت معلم و مرجعیت کتاب درسی است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش بیشترین بهره‌مندی را امسال داشته باشیم گفت: در جلسه‌ای که امسال در ابتدای سال رئیس جمهور در جمع مدیران ارشد صحبت می‌کردند، نگاه به ظرفیت آموزش و پرورش خیلی مهم بود به این صورت که به وضع مطلوب دست پیدا کنیم. ایشان به تسهیل و تسریع کار مردم و تکریم مردم تاکید داشتند و باید رضایت مردم جلب شود. همچنین باید تبیین کارها به خوبی صورت بگیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از قدردانی وزیر آموزش و پرورش از فعالیت‌های سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش همچنین تاکید بر همکاری و بکارگیری معاون پرورشی در مدرس غیردولتی، انسجام و همکاری در درون وزارت آموزش و پرورش، جلب مشارکت و نظارت داشتند. این‌ها از توصیه‌های مهم وزیر آموزش و پرورش است که باید محقق شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: تلاش ما در سازمان باید سازنده باشد.

کد خبر 6080634

دیگر خبرها

  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • رئیسی اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • ابلاغ اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی / درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • رئیس جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات