Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:40:29 GMT

نتانیاهو: بالون های آتش زا کابوس واقعی ما هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۰۵۹۷

نتانیاهو: بالون های آتش زا کابوس واقعی ما هستند

تهران - ایرنا - در حالی که حملات نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه همچنان ادامه دارد، 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم، بالون های آتش زای جوانان فلسطینی را که به سوی شهرک های صهیونیست نشین فرستاده می شود، 'کابوس واقعی' برای تل آویو خواند.

سایت 'فلسطین الان' روز جمعه به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی 'واللا' نوشت: نتانیاهو در سخنانی اعتراف کرد که مساله بادبادک ها و بالون های آتش زایی که به سمت شهرک های صهیونیست نشین فرستاده می شود، چالشی برای تل آویو به شمار می روند و باید با در پیش گرفتن فن آوری لازم فکری به حال مقابله با این بالون ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به تازگی گروه های فلسطینی در نوار غزه از بادبادک ها و بالن های مجهز به مواد منفجره برای مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی استفاده می کنند.
جوانان فلسطینی این بادبادک ها را به سمت شهرک های صهیونیست نشین و پایگاه های ارتش صهیونیستی می فرستند. این بالون ها تاکنون باعث ایجاد آتش سوزی در مساحت های زیادی از اراضی کشاورزی شهرک نشینان صهیونیست در اطراف نوار غزه شده و خسارت های سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.
طی چند روز اخیر نیز جنگنده های اسرائیلی در اقدامی هشدارآمیز جوانان فلسطینی که بادبادک های آتش زا را برای به پرواز درآوردن آن ها بر فراز اراضی اشغالی آماده می کردند، هدف گرفتند.
'آویگدور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تازگی مدعی شده که از زمان آغاز 'راهپیمایی های بازگشت' از 30 مارس (10 فروردین ماه) نزدیک به 400 بادبادک و بالون از مجموع 600 بادبادکی که به سمت اراضی اشغالی به پرواز درآمده اند، سرنگون شدند.
تنش ها و درگیری ها میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر شدت یافته و از آغاز راهپیمایی های بازگشت تاکنون 124 فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر شهید و بیش از 14 هزار تن دیگر زخمی شدند.
گروه های فلسطینی اعلام کردند که راهپیمایی مسالمت آمیز بازگشت، راهی برای دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن و مخالفت با توطئه های از بین بردن مساله فلسطین است.
خاورم**9329**1651

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اسرائيل شهرك هاي صهيونيست نشين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به حمله‌های خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داده و شماری دیگر از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری‌هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آن‌ها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • استعفاهای سریالی سران نظامی صهیونیست/کابوس «وعده صادق» ادامه دارد
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود