Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریات کاتالان مدعی شدند که هیئت مدیره و هواداران بارسا، پس از اعلام نظر نهایی گریزمان درباره آینده اش، به شدت از پیکه عصبانی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گریزمان در یک مستند که توسط استودیو کاسموس فیلمبرداری و تهیه شده، نظر نهایی اش درباره آینده اش را اعلام کرد و گفت که در اتلتیکو می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پیش از انتشار این ویدیو، بارسلونا تلاش بسیاری کرد که گریزمان را به خدمت بگیرد و مذاکرات را از چندین جهت پیش برد. با این حال تلاش‌های آبی اناری ها در این مدت به کلی با ناکامی روبرو شد.

از سوی دیگر، کمپانی پیکه تهیه کننده مستندی بوده که درباره گریزمان ساخته شده و هیئت مدیره و هواداران معتقدند او از تصمیم گریزمان اطلاع داشته و باید باشگاه را در جریان می‌گذاشت.

پیکه پس از اینکه به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، در توئیتر نوشت:

یادآوری یک چیز… مطمئنا کسانی خواهند بود که از گریزمان انتقاد خواهند کرد چرا که این شیوه اطلاع رسانی دافعه هایی دارد ولی چیزی که مستند “تصمیم” بیش از همه شما را وادار به تعمق خواهد کرد در این است که همیشه آنچه رسانه ها شایعه می کنند واقعیت ندارند.

این اولین بار نیست که پیکه در مرکز انتقادات قرار گرفته است. سال گذشته نیز او عکسی با نیمار منتشر کرد و نوشت: “او می‌ماند” با این حال، تنها چند هفته پس از انتشار این عکس، نیمار راهی پاری سن ژرمن شد و پیکه به سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

رسانه های کاتالان از ماه نوامبر، از انتقال گریزمان به بارسا مطمئن بودند زیرا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به آنها در این رابطه حتم داده بود.

پیکه که پیشتر نیز مستندهایی با بوفون و نیمار کار کرده بود، با ساخت این مستند سعی دارد این باور را بگستراند که صحبت نهایی باید از زبان بازیکن شنیده شود و نه مطبوعات. توئیت شب گذشته او نیز در راستای همین نگرش و طرز تفکر بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا گریزمان پیکه اتلتیکومادرید بارسلونا پیکه گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، گالتیه فصل گذشته نتوانست با پی اس جی در فوتبال اروپا موفق کار کند، با وجود اینکه او سه اعجوبه فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار را در اختیار داشت. پاریس با او قهرمان لیگ فرانسه شد ولی از مهمترین هدفش خیلی زود و در یک هشتم نهایی باز ماند و به دست بایرن حذف شد.

گالتیه در مورد تجربه هدایت این سه فوق ستاره گفت: «فکر نمی کنم دیگر فوتبال فرانسه چنین مثلثی را به خود ببیند. مدیریت چنین بازیکنانی قطعا متفاوت است و هر بحث و گفت و گویی را باید به طور خصوصی و رودررو انجام داد تا موضوعی به بیرون درز نکند. وقتی چنین بازیکنان خارق العاده ای در تیمتان دارید، باید مراقب همه حرکات‌تان باشید. برای مثال هر لبخند و واکنش بی موقع می تواند تاوان داشته باشد.»

گالتیه ادامه داد: «یادم است در اولین بازی لیگ قهرمانان برابر یوونتوس، مسی را در دقایق پایانی تعویض کردم چن از نظر خودم منطقی بود تا مسی را برای حفظ توان بدنی اش بیرون بکشم. بعد از بازی همه جا پر شده بود از اینکه گالتیه اولین مربی ای شد که مسی را در یک بازی لیگ قهرمانان تعویض کرده است. من اصلا از این موضوع خبر نداشتم و تازه متوجه شدم مسی چقدر بزرگ است و یک تعویض معمولی او چه اندازه عواقب و بازتاب خواه داشت. در مجموع ولی مسی، نیمار و امباپه بازیکنانی حرفه‌ای و فروتن بودند و هدایتشان افتخار بزرگی بود.»

دیگر خبرها

  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»