Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:01:05 GMT

الجزیره: مغرب و ایران، مبتدی در برابر آزموده

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۰۹۰۸

الجزیره: مغرب و ایران، مبتدی در برابر آزموده

تهران - ایرنا - پایگاه اطلاع رسانی شبکه 'الجزیره' قطر در مطلبی در خصوص بازی امروز مغرب و ایران نوشت که سرمربی مبتدی تیم فوتبال مغرب با سرمربی آزموده و باتجربه در میادین جام جهانی تیم ایران روبرو خواهد شد.

این شبکه گزارش داد که 'اروه رنار' سرمربی فرانسوی تیم مغرب اطمینان داد که با وجود اینکه تجربه شرکت در جام جهانی را ندارد، اما تمام تلاش خود را برای آمادگی تیمش برای رویارویی با ایران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق این گزارش 'کارلوس کی روش' سرمربی تیم ایران برای پنجمین بار است که در جام جهانی حضور می یابد و پیش از این جام جهانی برزیل را با تیم ایران و نیز جام جهانی را در زمان بازی خود در تیم پرتغال تجربه کرده است.
در مقابل رنار اولین بار است که به رغم تجربه بالا در مریبگری تیم های آفریقایی در قالب سرمربی یک تیم در جام جهانی شرکت می کند.
سرمربی مغرب روز پنجشنبه در کنفرانس خبری گفت: با مربی روبرو هستیم که چهار بار در رقابت های جام جهانی شرکت داشته، اما برای من تجربه اول است، ولی با این وجود ما برای سفر سیاحتی در اینجا حاضر نیستیم، بلکه برای رقابت با آنها در اینجا حاضر شده ایم.
وی افزود که در طول شش ماه گذشته همه مسابقات دو سال گذشته آنها را تماشا کرده ایم و ما در این مجموعه با سه تیم بزرگ که در لیست فیفا از ما بالاتر هستند، روبرو هستیم و برای مصاف با ایران همانند بازی با اسپانیا و پرتغال آماده خواهیم بود.
ایران در رده بندی تیم های فوتیال فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در رده 37 قراردارد، در حالی که مغرب چهار رده پایین تر از این تیم قرار دارد. پرتغال و اسپانیا نیز به ترتیب در رده چهارم و دهم قرار دارند.
تیم های ایران و مغرب ساعت 7.30 عصر امروز (جمعه) در شهر 'سن پترزبورگ' روسیه به مصاف هم خواهند رفت.
خاورم**9366**1651

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مغرب ايران جام جهاني 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند

به گزارش همشهری آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 849353 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال