Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه طراحان انقلاب اسلامی در آستانه دیدار ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر طراحی بنر نصب شده در میدان ولیعصر(عج) خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : خانه طراحان انقلاب اسلامی در آستانه دیدار ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر طراحی بنر نصب شده در میدان ولیعصر(عج) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در بیانیه خانه طراحان انقلاب اسلامی آمده است: سلام «وحدت» مهم‌ترین عامل پیش‌برنده کمپین جام جهانی بود. کمپینی که قرار بود حال مردم را خوب کند! رویکرد «وحدت» از بین ده‌ها مورد دیگر انتخاب شد تا در خدمت نزدیک کردن دل‌ها به همدیگر و کنار گذاشتن اختلافات و تفاوت‌ها باشد. کنار گذاشتن تفاوت‌ها و تحمل کردن همدیگر برای یک هدف بزرگتر؛ پیشرفت کشور عزیزمان ایران… اما به دلیل برخی سوءبرداشت‌های پیش‌آمده و همچنین سوءاستفاده‌های رسانه‌های بیگانه از این رویداد بزرگ، کاری که قرار بود وحدت را یادآوری کند به صورتی توسط رسانه‌ها عرضه شد که نتیجهٔ معکوس داد. در حالی که این اثر، شروع یک کمپین بزرگ برای حمایت از تیم ملی ایران در جام جهانی بود. حالا ما تصمیم گرفتیم برای احیا کردن هدف اصلی این کمپین که چیزی جز «در کنار هم بودن و وحدت» نیست، یکی دیگر از آثار این کمپین را در میدان ولی‌عصر«عج» اکران کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه کی روش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • (ویدیو) رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • عصر پهپاد‌ها در معادلات جهانی جنگ
  • بازطراحی سامانه نماد برای کاهش بازماندگی از تحصیل
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟