Web Analytics Made Easy - Statcounter

گربه پیشگو ایران را برنده مسابقه امروز دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گربه پیشگوی روسی تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان برنده بازی نخست گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ برابر مراکش اعلام کرد.

به گزارش طرفداری، مراسم پیش‌ بینی برنده سومین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه کرتوفسکی سن پترزبورگ صبح امروز در موزه ارمتیاژ این شهر با حضور هواداران فوتبال و خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گربه سفید برفی و ناشنوای آشیل پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را برنده نبرد امشب با مراکش از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیش‌بینی کرد.

این گربه معروف روسی پیش از این روسیه را به عنوان پیروز بازی افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه لوژنیکی مسکو پیش‌بینی کرده بود که به واقعیت پیوست. آشیل پیش از این برای پیش‌بینی بازی‌های جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه انتخاب شده بود. این گربه به عنوان گربه مقاوم و منسجم از میان گربه‌های موزه ارمیتاژ برگزیده شد. کارشناسان معتقدند آشیل به دلیل توانایی تجزیه، تحلیل و رفتارهای غیرعادی می‌تواند چیزی را حدس بزند. قرار است آشیل دیگر برندگان دیگر بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ که در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار خواهند شد را پیش‌بینی کند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ به مصاف هم می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷ روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش جام جهانی 2018 روسیه جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷ روسیه دیدار تیم ملی ایران و مراکش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان