Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:52:41 GMT

جزئیات تازه از دستگیری سارقان طلافروشی یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۱۵۸۳

حوادث رکنا: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی یاسوج با تلاش شبانه‌روزی دستگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا مزارعی» افزود: دستگیری سارقان حاصل تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی استان و سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج)است.

وی اظهار کرد: سه سارق طی یک نقشه از پیش طراحی شده با استفاده از خلوتی بازار Store و شرایط جوی بارانی و تغییر پوشش ساعت 14 روز30 دی ماه سال گذشته اقدام به قتل Murder یکی از فروشندگان طلافروشی رضوی هنگام مراجعت به منزلش در شهر یاسوج می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سارقان ابتدا با ربودن طلافروش، وی را به خارج از شهر یاسوج برده و با اسلحه به قتل رسانده و با برداشتن کلید و ریموت کنترل مغازه و تغییر پوشش، وارد مغازه شده و مقداری از طلاهای مغازه را به سرقت Stealing برده و متواری شدند.

مزارعی با بیان این‌که هیچ گونه ردی از سارقان در دست نبود، تصریح کرد: از لحظه وقوع حادثه Incident این پرونده با مدیریت دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همکاری نیروهای پلیس Police آگاهی و اطلاعات و پیگیری‌های شخص سردار فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی ویژه قرار گرفت و روز پنجشنبه، 24 خرداد ماه به میمنت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر دستگیر و به سرقت اموال مسروقه اعتراف کردند.

وی با اشاره به این‌که در خصوص میزان اموال مسروقه و کشف آن اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد، ادامه داد: در همین رابطه مجدداً از دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان، سردار فرماندهی انتظامی استان، پلیس آگاهی و اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر می‌کنم.

 این سارقان در 30 دی ماه سال 1396 در اقدامی مرتکب سرقت از طلافروشی و قتل طلافروش در یاسوج شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی شوهرم نبود، مرد غریبه را در اولین قرار به خانه ام بردم! / همسایه ها همه چیز را فهمیدند

آرش برهانی ممنوع الخروج شد! + سند

آخرین خبر از پرونده دختر زیبای تبریزی + عکس

فاطمه 16 ساله در خانه مجردی آیدین خون به پا کرد

آزار و اذیت دختر 10 ساله در خرابه های شهر! + عکس

قمه کشی دو دختر دبیرستانی در مدرسه+ فیلم و عکس

تجاوز پدر و پسر خبیث به یک دختر 19 ساله +عکس

شوهرم زیاد به من توجه می‌کند! / نوعروس با این شکایت عجیب به دادگاه خانواده رفت

شهین زن سوم پیرمرد طلاق گرفت و در سوئیت خلوت در دام گناه افتاد!

متلک های آزار دهنده برای ازدواج با سمیه / این زن پولدار چه ایرادی داشت؟

نقشه مکارانه برای پدرزن / او دختر 14 ساله را به حجله برد

قطع عضو کودک 4 روزه بخاطر اشتباه پرستار! / پاهای بچه با سشوار پختند + فیلم تلخ

خواستگاری دختر روس از رامین رضائیان در روسیه

دوستم بی غیرتی کرد! وقتی خانه نبود مرا به خانه اش می فرستاد و من شب ها با زنش هخوابی داشتم + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت بازار Store قتل Murder سرقت Stealing حادثه Incident پلیس Police اخبار اخبار حوادث دستگیر طلافروشی یاسوج دستگیری سارقان عکس فیلم مرد قتل حوادث روسیه جام جهانی زن دختر جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید

همشهری آنلاین ؛ حوادث: تصویر تاجی را روی بدنش خالکوبی کرده و می‌گوید که سردسته یک باند سرقت است. همه او را پادشاه صدا می زنند چون عاشق دستور دادن است. گفت‌وگو با او را می‌خوانید.
جرمت چیست؟
سند نمره کردن. تا حالا چنین اصلاحی شنیده اید؟ اجازه بدهید توضیح بدهم. کار من این است که ماشین های تصادفی را می خرم و بعد به اعضای باند سفارش همان مدل را می دهم تا سرقت کنند. مثلا اگر ۲۰۶ سفید تیپ دو تصادفیبخرم به همدستانم سفارش همان مدل را می دهم. به بعد از سرقت، شماره شاسی و موتور خودروی تصادفی را با دستگاه هک روی خودروی سرقتی می زدم. سپس ماشین جدید را با مدارک خودروی تصادفی به فروش می رساندم. به این پروسه می گویند سند نمره کردن.
چه شد که پایت به دنیای سارقان کشیده شد؟
ماجرایش جالب است. چند سال قبل عاشق یک دختر بودم. به من گفتند فلانی مثلا اصغر آقا به دختر موردعلاقه ام متلک پرانده است. رفتم سراغش اما او قسم خورد که متلک نگفته است. همین موجب شد تا با اصغر آقا دوست شوم. او گفت سارق است اما متلک پران نیست. بعد که فهمید مکانیکم پیشنهاد سرقت داد. این شد که با او و دوستانش آشنا شدم و پایم کشیده شد به دنیای سارقان خودرو.اما حالا سابقه ام زیاد شده و دیگر کمتر سرقت می کنم. سرکرده گروهم و برای خودم نوچه هایی دارم. به من می گویند پادشاه.
برای همین است که روی دستت تاج خالکوبی کرده ای؟
درسته. من عاشق قدرت و سلطنت هستم.فقط روی دستم نیست، همه جای بدنم را تاج تتو زده ام. همه دیگر از من حساب می برند و ریاست باند را به عهده دارم.
نوچه هایت چطور سرقت می کنند؟
با شاه کلید. گاهی هم شیشه می شکنند. مابقی هم فوت و فن های ما سارقان است که نمی توانم عنوانش کنم. البته اغلب ۲۰۶ و ال ۹۰ سرقت می کنند. مشتری های زیادی هم دارد و بازارش خوب است.
از هر خودرو چقدر گیرت می آمد؟
کف قیمت خرید خودروی تصادفی ۵۰ میلیون تومان است و خودروی ۵۰ میلیونی را حدود ۲۵۰ میلیون تومان می فروشم. اما چون با سارق شریک هستم تقسیم بر دو می کنیم. از هر سرقت ۱۰۰ میلیون گیرم می آید.
با پول های سرقتی چه کردی؟
خرج عشق و صفا می کنم. پول دزدی که برکت ندارد، اصلا نمی فهمم چطور خرج می شود.

کد خبر 848855 برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران