Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نخست وزیر اسرائیل درباره حملات نظامی به مواضع در سوریه صحبت کرده و آنها را اقداماتی با هدف جلوگیری از فرار مهاجران به اروپا توصیف کرده است.

به نقل از پایگاه خبری نیوزویک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مدعی است که بمباران مواضع سوریه، کمکی به امنیت برای کشورهای اروپایی است.

اسرائیل چندین حمله در سوریه در ماه‌های اخیر انجام داده و مواضع نیروهای دولت سوریه را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگ داخلی در سوریه باعث شده تا ۵.۶ میلیون تن از این کشور فرار کنند. همچنین ۶.۱ میلیون تن دیگر نیز در داخل این کشور سرگردان و آواره هستند.

تخمین زده شده که نیمی از این آوارگان را کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل جنگ سوریه روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نتانیاهو اظهار داشت: «ما به زودی حملات بیشتری را علیه حماس انجام خواهیم داد و آنها بسیار دردناک خواهند بود.»

منابع خبری روز شنبه شب از تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «تل‌آویو» مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، معترضان برگزاری انتخابات زود هنگام و تلاش برای بازگردادن اسرا را خواستار شدند.
وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز نوشت، تظاهرکنندگان در میدانیی در تل‌آویو تجمع و علیه دولت اعتراض کردند و در عین حال خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و توافق برای آزادی اسرا شدند.

بسیاری از معترضان تابلوهایی را علیه بنیامین نتانیاهو حمل می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگ در غزه تاکنون ۴۸۳ نفر نیز در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

مبارزه مسلحانه جوانان فلسطینی به خصوص در استان‌های شمال کرانه باختری از جمله جنین، نابلس و طولکرم موجب شده است تا ارتش اسرائیل بخشی از ظرفیت خود را برای کنترل اوضاع این مناطق به کار گیرد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که امدادگران فلسطینی موفق به کشف یک گور دسته‌جمعی حاوی پیکر ۵۰ شهید در محوطه بیمارستان «الناصر» در شهر خان یونس شده‌اند.

در تحولی دیگر، هزاران شهروند ترکیه روز یکشنبه در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمده و با محکوم کردن رژیم اسرائیل پایان محاصره غزه را خواستار شدند.

کد خبر 846189 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو به گالانت: اطلاعات حساس را فاش کردی!
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس