Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز فطر تبریز با تاکید بر این‌که «باید در هر زمانی برای فداکاری در راه دین آمادگی داشته باشیم»، اظهار کرد: ۱۸هزار نفر با نماینده امام حسین(ع) بیعت کردند اما تا دنیای خود را در خطر دیدند به پیمان خود پشت کردند اما مردم ما همواره و به خصوص در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همانند مردم صدر اسلام و مردم کوفه نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما به معنای واقعی ایستاده‌اند، اما همواره باید هوشیار بوده و هرگز از نقشه‌های دشمن غفلت نکنیم.

وی گفت: بعد از یک ماه تمرین بندگی، از خدا بخواهیم که استقامت فکری و عملی عطا کند؛ چرا که شروع لغزش بسیاری از انسان‌ها، لغزش عملی است.

وی با تاکید بر این‌که «تمامی مناسبت‌های انقلاب اسلامی ایران مهم است»، خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌های ۱۹ دی و ۲۲ بهمن از جمله مناسبت‌های مهم است و باید  توجه ویژه‌ای به این مناسبت ها داشته باشیم. مردم ما هرگز منفعل نشده و نشان دادند که در دفاع مقدس و صحنه‌های دیگر محکم و استوار در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه به فتنه‌های دشمن در طول تاریخ انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن برنامه دارد و اعتراف می‌کند که "ما توان شکستن انقلاب را نداریم".  در برابر فتنه‌های دشمن هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر این‌که «امروز مقاومت و ایستادگی بیش از همیشه لازم است»، خاطرنشان کرد: تقویت بصیرت دینی، معرفت دینی، خداباوری و خداشناسی و همچنین بالابردن درک خود از آیات قرآنی از جمله‌ی مواردی است که در این زمان باید مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید بر فراگیری، شناخت و تدبر در آیات قرآنی گفت: امروز سنگردار نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی یکی از شخصیت‌های مردمی و الگو شده‌ در حرکت‌های اجتماعی است؛ باید از این فرصت استفاده کنید و همچنین قرآن را بیشتر مورد شناخت و تدبر قرار دهید.

حاجی‌صادقی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم و با تاکید بر این‌که قرآن برای تمامی امور برنامه دارد، یادآور شد: اگر چشم به دست اروپایی‌ها و آمریکایی ها داشته باشی که دیگران مشکلات اقتصادی ما را حل کنند دیگر از خدا نخواه که مشکلاتت را حل کند. در قرآن کریم آمده است که «ای مسلمانان پنهانی با دشمنان دست ندهید». عزت شما در این نیست که آمریکا و... شما را تحسین کنند.

وی با بیان این‌که «ولایتمداری اصل دوم است برای اینک‌ه بتوانیم به معنی واقعی در این مسیر بمانیم» تشریح کرد: تبعیت کامل از ولایت، تجلی ولایت ربوبی است. آنان که از ولایت جدا شدند از دین جدا شدند.

وی جهاد اکبر و کبیر اصل سوم در این مسیر دانست و افزود: کسانی می‌توانند در دفاع از انقلاب و نظام که تولد جدید اسلام ناب محمدی و زمینه ساز نهضت ظهور است، ثابت قدم بمانند که عبد خدا باقی مانده باشند.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت‌ الاسلام عابدین رستمی در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع مومنان و نمازگزاران با دعوت آنان به تقوای دینی و خداترسی و پرهیزکاری و مسیر حق و توحید اظهار داشت: به گفته پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله وسلم ملاک برتری انسانها تقواست و آنچه که انسانها را ارزش می دهد فقط و فقط تقواست.

وی گفت: به فرموده پیامبر اکرم صلی الله هیچ کس بر کس دیگری ارجحیت و برتری ندارد نه عرب بر عجم و نه عجم بر عرب نه سفید پوست بر سیاه پوست و تنها ملاک برتری انسانها تقوای آنان است و آنچه انسان را به خدا نزدیک می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی بیان کرد: کسی کرامت و برتری دارد که با تقوا باشد مهاجرت دو گونه است هجرت نخست هجرتی است گه از گناهان دوری کند و از سیئات و گناهان و چیزهایی که ارزش‌های انسان را کم کند هجرت کند و مهاجرت دوم دور شدن از گناه و حرکت به سمت پروردگار و دوری از وسوسه های شیاطین است.

وی افزود: کسی که ایمان داشته باشد خیر و شر و آبروی و ثروت و سلامت و اقتصاد او در دستان پروردگار متعال است و فکر این فرد شکست ناپذیر و خلل ناپذیر است .

خطیب نماز جمعه شهرستان قروه در ادامه خطبه های این هفته با تبریک هفته کار و کارگر گفت: نیروی کار و کارگر موتور محرکه اصلی اقتصاد هر جامعه ای است جامعه ای که بخواهد مایحتاج خود را تامین کند و بحران‌های اقتصادی خود را پشت سر بگذارد و متکی به درون خود باشد باید به کار و کارگر بها دهد هم در حوزه وضع قوانین و هم در حوزه حمایت‌ها و پشتیبانی ها و هم در حوزه هویت بخشی جامعه کارگران باید کوشا باشد.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: کارگری که در اسلام یک هویت ذاتی و اصیل دارد یک ابزار تولیدی نیست بلکه بر خلاف دیدگاه غرب و تمدن غیر اسلامی، کارگر یک ابزار تولید نیست و چرخ دنده نیست که بچرخد و خروجی آن برای دیگران باشد کارگر اصالت ذاتی و ارزش و بنای ذاتی دارد  بطوری که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم آنقدر به کارگر بها و ارزش می دادند خم می شدند و  دست کارگر را می بوسیدند و این پیام را در تمام دنیا منتشر کردند که این ارزش و عزت واقعی کارگر است و جامعه کارگری وابسته به ما نیست بلکه ما وابسته به آنان هستیم اگر این اصل خودش را در قانون و اجرا نشان دهد این جامعه جامعه ی بالنده ای می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید نواقص مربوط به جامعه کارگری را جبران کنیم چه در حوزه سیاستگذاری و چه حوزه اجرایی و چه در حوزه حمایت و پشتیبانی باید حقوق جامعه کارگری حفظ شود.

حجت الاسلام  رستمی در پایان افزود: مطالبات جامعه کارگری که مشکلات بیشتر جامعه کارگران است بیمه و امنیت شغلی کارگران است که باید حفظ شود .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم