Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@08:29:11 GMT

سلما هایک برای نخستین بار از اجدادش گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۳۰۲۸

سلما هایک برای نخستین بار از اجدادش گفت

 

«لبنان در رگ های من جاری است.» با این کلمات تأثیرگذار سلما هایک بازیگر مکزیکی- آمریکایی از لبنان سخن می گوید تا به بازآوری خاطرات قدیمی اش از سفر به لبنان بپردازد.

این بازیگر لبنانی تبار ابتدا درباره ی روستای «بعبدات» زادگاه پدر و پدربزرگش می گوید و از سفر به روستای «بشرا» در شمال لبنان و زادگاه جبران خلیل جبران؛ شاعر و نویسنده ی بزرگ لبنانی هم سخن می گوید؛ سفری  که به شدت او را تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکسی از سفر سلما هایک به لبنان

وقتی سلما هایک از پدربزرگش حرف زد اشک ریخت و گفت که پدربزرگ او از نظر شکل و ظاهر شبیه جبران خلیل جبران بوده است. سلما می گوید او تا آخرین روزهای زندگی اش کتاب های جبران را می خواند.

سلما هایک از لحظات غمگین کودکی اش صحبت کرد وقتی که پدرش سرود ملی لبنان را از تلویزیون دید و از این که نمی توانست به زبان مادری اش صحبت کند به شدت اندوهگین شد.

سلما هایک که در جشن خیریه ی انجمن دوستی انگلستان و لبنان شرکت کرده بود دوباره لبخند زد و به شکمو بودن پدرش اشاره کرد و اینکه همیشه او را در حال خوردن غذا می دیده است. او گفت غذا جزئی از فرهنگ مردم لبنان است.

سلما هایک و همسرش فرانسوا هانری پینو

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طی روزهای اخیر در فلات مرکزی و استان‌های سمنان، تا حدودی بخش‌های غربی خراسان رضوی و استان‌های جنوبی کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، فارس، شمال هرمزگان و مناطق شرقی تهران بارندگی‌های مناسبی دریافت کردیم که درصدی از کم بارشی در آن مناطق جبران شد.

به گفته او، علی‌رغم جبران بخشی از کم بارشی‌ها، کماکان ۱۴ درصد نسبت به دوره بلندمدت کمبود داریم. هرچند در دامنه‌های جنوبی البرز همچون استان‌های قزوین، تهران، البرز و خراسان رضوی ۳۰ تا ۴۰ درصد بارش‌ها کمتر از نرمال است.

وظیفه ادامه داد: با توجه به شرایط مساعد بارندگی در اردیبهشت ماه همانند فروردین ماه پیش‌بینی می‌شود که بخشی از کم بارشی‌ها جبران شود. البته در استان‌های تهران، سمنان، قزوین و خراسان رضوی کمبود بارش جدی است که برآورد می‌شود تا پایان سال آبی باقی بماند.

رئیس مرکز خشکسالی با تاکید بر مدیریت منابع آبی در مناطقی که کمبود بارش جدی است، افزود: بارش‌های اسفند تاکنون برای کشت دیم مناسب است که انتظار می‌رود کشاورزان دیم کار شرایط مطلوبی پیش رو داشته باشند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد دما، بارش و رطوبت کافی به ویژه در نیمه غربی کشور، شرایط خوبی برای برداشت محصولات داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا