Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصغر محمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : از این مقدار 15میلیارد تومان مربوط به محصولات زراعی گندم ، جو و چغندر قند و بقیه در حوزه باغبانیاست . وی افزود: در بخش باغ ها ، بیشترین خسارت در باغ های گردو بوده که شامل آسیب رسیدن به 100 درصد باغ های گردوی میامی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان محصول باغی پارسال را 10 هزار تن اعلام کرد و گفت : با توجه به اینکه امسال به 60 درصد باغ های میامی آسیب رسیده پیش بینی می کنیم امسال میامی فقط بیش از چهار هزار تن محصول باغی داشته باشد. مدیر جهاد کشاورزی میامی همچنین با یادآوری کشت دیم در قسمتی از مزارع این شهرستان گفت: بارندگی های اخیر تاثیر مطلوبی در سطح سبز و افزایش عملکرد کشاورزی این منطقه بخصوص در زمینه کشت گندم و جوی دیم دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان میامی سرمازدگی گردو گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی قاسمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ١٠ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه حرکت‌های خوبی درجهت کاهش خطرات طبیعی ازجمله سرمازدگی با نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی کشاورزی در پهنه‌های مختلف شهرستان زرند انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه کشاورزی اقتصادی داشته باشیم ناگزیر به استفاده از شیوه‌ها و روش‌های دانش بنیان هستیم، افزود: مدیریت بهتر، بهره‌وری بالاتر، اقتصادی شدن محصول و تولیدات و کاهش ریسک‌های بخش کشاورزی از مزایای استفاده از طرح‌های دانش بنیان است.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار و جهاد کشاورزی این اتفاق خوب در شهرستان زرند افتاده است و امیدواریم در همه عرصه‌های کشاورزی بتوانیم با استفاده از دانش، بهره وری را بهبود ببخشیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان و درخواست‌های آنان برای استمهال وام‌ها به دلیل سرمازدگی محصول در سه سال اخیر و نبود درآمد کافی پیگیری می‌شود.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور همچنین در خصوص غرامت‌های صندوق بیمه کشاورزی خواستار تسریع در روند پرداخت‌ها شد.

کد خبر 6095123

دیگر خبرها

  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق