Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از کالای ایرانی،‌ وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و وحدت مسئولین و ملت برای حل مشکلات کشور را از محوری‌ترین سخنان مقام معظم رهبری در عید سعید فطر دانست.

حسن بکتاشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ درباره بیانات مقام معظم رهبری در عید سعید فطر اظهار کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ''مدظله العالی'' در خطبه‌های نماز باشکوه عید فطر مطالب مهم و راهگشایی را برای حاضرین مطرح نمودند و محور اصلی سخنان و توصیه‌های مقام والای ولایت برای صفوف عامه مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور پرشور و پراز نشاط مردم در صفوف نماز به خوبی به چشم می خورد و نا امیدی استکبار جهانی را همچون همیشه به همراه داشت.

به گفته دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران دانشگاه آزاد؛‌ حضرت آقا تاکید ویژه‌ای بر معنویت حاکم بر ماه رمضان داشتند، معنویتی که هم روح وحدت را در شب‌های قدر و اجتماع عظیم و جهانی روز قدس به همراه داشت و هم معنویتی که در خودسازی‌ها و در دل‌های خودمانی روزه داران و قرآن برسر نهادن های شبهای احیا و طلب بخشش کردن از معبود داشته است روز قدسی که نماد استکبار ستیزی و وحدت است و شب های قدری که محلی برای نگاه به گذشته و اعمال و کردار فردی هر انسان به همراه دارد. دو کلید واژه برای خودسازی و جامعه‌سازی که راه برون رفت از مشکلات را به خوبی به ما نشان می‌دهد.

بکتاشی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مسائل منطقه‌ای و جهانی عنوان کرد: در بعد منطقه‌ای رهنمودهای امام امت به دلگرمی دادن مسولان شاید هراسان از توطئه‌های دشمن اختصاص یافت، که با وجود هزینه های فراوان استکبار در منطقه چیزی نصیب غرب نشده و به حول قوه الهی نخواهد شد.

وی ادامه داد: تا زمانی که ملت ایران در مقابل ظلم و ستم حاکم بر جهان ایستادگی کند برجام و FATF و رذایل تحمیلی دیگر راه گشا نخواهد بود. استکبار جهانی هدفش از میان برداشتن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که البته این آرزو را به گور خواهد برد،ای کاش برخی از مسئولین هم این مساله را درک کنند که راه پیروزی از درون کشور می‌گذرد و جستجوی آن در خارج کاری بیهوده و ابتر است.

دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران گفت: تاکید اصلی حضرت آقا بر امور اقتصادی معطوف بود که نشان دهنده اهمیت موضوع معیشت مردم نزد ایشان است و مدت‌هاست بر این امور تاکید می‌کنند و لازم است مسئولین مربوطه به دور از منفعت‌طلبی شخصی و جناهی برای اعتلای ایران اسلامی و رفاه هم‌میهنان بصیر خودشان دست به اقدامات موثر و جهادی بزنند.

بکتاشی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: بحث نقدینگی که به میان می‌آید همه به فکر پول‌های سپرده در بانک‌ها می‌افتند،پول‌های سرگردانی که به جای تولید، صرف سرمایه‌گذاری‌های تورمی و غیر مولد می‌شوند که حضرت آقا نیز در سخنرانی خود به وجود نقدینگی بالا و آفت‌های آن در صورت عدم مدیریت صحیح و گشایش‌های آن در صورت مدیریت صحیح سرمایه تاکید ویژه‌ای داشتند.

وی اضافه کرد: حمایت از کار و کالای ایرانی و نگاه درون‌زا به کسب و کار و مدیریت صادرات و واردات از تاکیدات و صحبت‌های محوری ایشان بود که نیاز به همت مردم و مسئولین دارد.

به گفته دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران؛ وحدت عاملی است که می‌تواند جامعه‌ای را به بالاترین درجات ممکن چه در بعد معنوی و چه در بعد کسب رفاه برساند و بالعکس در نبود وحدت مشکلات متعددی را به وجود بیاورد.

بکتاشی در پایان گفت: یکی از بنیادی‌ترین بخش‌های دین مبین اسلامی وحدت است، باید مردم و مسولین تمام قد و یکصدا به فرمان ولی امر مسلمین جهان گوش فرا دهند و منفعت‌های شخصی و جناهی را کنار گذاشته و دوشادوش هم به حل مشکلات کشور بپردازند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است