Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:19:47 GMT

وزیر ورزش: سه سال منتظر چنین روزی بودیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۷۳۶۱

وزیر ورزش: سه سال منتظر چنین روزی بودیم

سن پترزبورگ - ایرنا - «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش در پیامی اعلام کرد: بچه های تیم ملی ایران عیدی بزرگی به مردم دادند؛ ما سه سال منتظر چنین روز بودیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به سن پترزبورگ؛ مسعود سلطانی فر جمعه شب پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه در سخنانی اظهار داشت: 80 میلیون ایرانی و بسیاری از هموطنانی که به شهر سنت پترزبورگ آمده بودند از این نتیجه احساس غرور می کنند و شادمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سه سال منتظر چنین روزی بودیم و بچه های تیم ملی در عید بزرگ فطر عیدی دیگری به ما دادند و دومین پیروزی تاریخ فوتبال کشور در ادوار جام جهانی رقم خورد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این برد شیرین موجب غرور همه ایرانیان، افزایش وحدت و انسجام ملی خواهد شد و امیدوارم تیم ایران بتواند در دو بازی آینده که بسیار سخت تر است آبرومند و در خور شان نام ورزش ایران ظاهر شود.
سلطانی فر با تشکر از مسئولان فدراسیون فوتبال، همکاران خود در وزارت ورزش و جوانان، کادر فنی و بازیکنان تیم گفت: امروز شاهد بودیم هزاران نفر از ایرانیان از سراسر جهان عاشقانه تیم ملی کشورشان را تشویق کردند و دلشان با تیم ملی بود و دعای خیر آنها پشتوانه بازیکنان ایران در بازیهای آینده و در این گروه دشوار است.
وی با تقدیر از زحمات زیاد سفیر ایران در مسکو گفت : ایرانیان حاضر در محل مسابقات جام جهانی در کمال امنیت و با حمایت و همراهی سفارت ایران حضور یافتند و جای تشکر دارد.
ورزشی **9144**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام جهاني 2018 سلطاني فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج