Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@17:44:19 GMT

مربی ایسلند: هیچ راهی برای مهار مسی نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۷۵۶۸

مربی ایسلند: هیچ راهی برای مهار مسی نیست

ایسلند که در چند سال اخیر پدیده اروپا بوده و در یورو 2016 نیز نمایش هایی درخشان داشت، حالا چشم به شگفتی سازی در جام جهانی ندارد اما واضح است که فردا چشم ها به لیونل مسی دوخته خواهد شد و بیشتر توجهات به تیم آرژانتین است.

 

 

 

 

هایمر هالگریمسون، سرمربی ایسلند در مورد بازی فردا به خبرنگاران گفت:« در تمام روزهای اخیر، فقط در مورد مسی از من سوال شده است و فراموش می شود که آرژانتین پر از بازیکنان باکیفیت و بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در بزرگترین تیم های دنیا بازی می کنند و نام بردن از تک تک شان کار بیهوده ای است. آرژانتین دارای شانس قهرمانی است و مطمئنا بازی دشواری در انتظار ماست.»

 

مسیمهار او غیرممکن است. بارها برنامه های مختلفی برای مهار مسی طرح ریزی شده اما او همیشه زهر خودش را ریخته است. به همین دلیل است که او از بهترین های تاریخ فوتبال است. برای مسی هیچ مدافع خاصی در نظر نگرفته ام و باید به صورت تیمی او را محدود کنیم.»

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فینالیست در مادرید معلوم خواهد شد/ بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2 پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال

دیگر خبرها

  • کاروان ایران راهی سیبری شد؛ جدال غول‌های پاورلیفتینگ در کراسنویارسک
  • درخواست سرمربی سابق بایرن: من را برگردانید
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان