Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:54:33 GMT

شور، شادی و شلوغی ازخانه ها تا خیابانهای نصف جهان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۷۵۹۲

شور، شادی و شلوغی ازخانه ها تا خیابانهای نصف جهان

به گزارش خبرنگاران ایرنا، پیروزی غرورآفرین یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان بر تیم مغرب، یکی از تیم های سرسخت عرصه فوتبال جهان، شادی عید فطررا دو چندان کرد و موجی از شور و شادی اقشار مختلف مردم بویژه جوانان را در تمامی نقاط کلانشهر اصفهان براه انداخته است .
با گذشت بیش از سه ساعت ازپیروزی بیادماندنی تیم مقابل تیم مغرب، خیابانها، میادین ومعابر شهر اصفهان بویژه مناطق مرکزی شهر و مسیرهای منتهی به زاینده رود همچنان شاهد حضورشادمانه مردم بویژه جوانان اصفهانی و موجی سرور و خوشحالی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تمامی مسیرها و خیابانهای شهر ترافیک سنگین خودروها حاکم است و در مناطق مرکزی امکان تردد خودروها وجود ندارد، صدای بوق و شیپور شادی همچنان بگوش می رسد و مردم با پخش شربت و شیرینی و پایکوبی این پیروزی را به یکدیگر تبریک می گویند.
میادین و خیابان های اصلی کلانشهر اصفهان از جمله دروازه شیراز (میدان آزادی)، میدان بزرگمهر، میدان انقلاب، پل خواجو، سی و سه پل و خیابان های حاشیه پارک های این شهر مملو از جمعیت است.
حضور پر رنگ و گسترده خانواده ها و روشن کردن فشفشه و آتش بازی نیز زیبایی خاصی به خیابان های اصفهان بخشیده است.
حضور مردم اصفهان در سطح شهر حاکی از آن است که این جشن و پایکوبی تا بامداد روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.
ت/ 6020 / 7153 / 1339
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ترافیک تیم ملی فوتبال جهان زیبایی شادی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح یکشنبه نهم اردیبهشت با میانگین ۷۶ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان و کردآباد با عدد ۵۶، خیابان احمدآباد، پارک زمزم و رهنان ۷۴، میدان انقلاب ۶۲، بزرگراه خرازی ۹۶، سپاهان‌شهر ۵۲، خیابان فیض ۵۱، بولوار کاوه ۷۳ AQI در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه خیابان‌های فرشادی و میرزا طاهر به ترتیب با عدد ۳۷ و ۲۳ پاک است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در ایستگاه دانشگاه صنعتی و خیابان زینبیه با عدد ۱۵۳ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در ایستگاه ولدان با عدد ۱۰۱ ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۵۴، کاشان ۷۳ و مبارکه با میانگین ۵۵ AQI در وضعیت قابل قبول، سجزی با میانگین ۱۴۱، شاهین‌شهر ۱۰۶ و قهجاورستان با ۱۲۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس و در نجف‌آباد با ۱۵۲ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6090493

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴
  • زمین‌های خیابان حکمت اصفهان چه زمانی تحویل داده می‌شود؟ + فیلم
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • نگاهی به شادترین کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)
  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر