Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدعلی افشانی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش پیام تبریکی صادر کرد. آفتاب‌‌نیوز :  متن پیام شهردار تهران به تیم ملی فوتبال ایران به شرح زیر است:
به نام خداوند قادر ومتعال
پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل قهرمان آفریقا که با تلاش خستگی ناپذیر جوانان برومندمان در نخستین بازی کشورمان در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه حاصل شد، مردم ایران زمین از جمله شهروندان تهران را امیدوار و شادمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیروزی دلنشین را به هم میهنان عزیز و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تبریک می گویم ،امیدوارم این موفقیت بزرگ که عیدی بازیکنان تیم ملی به ملت سرافرازمان بود، مقدمه ای برای پیروزی در بازی های بعدی و درخشش نام ایران سربلند وشادی و نشاط مردم عزیزمان باشد.
سید محمدعلی افشانیشهردار تهران٢٥ خرداد ١٣٩٧
جهانگیری پیروزی تیم ملی فوتبال را تبریک گفت
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خوددر اینستاگرام نوشت:
«پیروزی دلچسب و مقتدرانه تیم پرافتخار ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی مراکش در مسابقات جام جهانی ٢٠١٨ روسیه موجی از شادی و شعف در دل ملت بزرگ ایران پدید آورد.
این پیروزی ارزشمند را به همه ملت شریف و قهرمان پرور ایران، بازیکنان عزیز تیم ملی، مربیان، کادر فنی و همه دست اندرکاران تیم ملی صمیمانه تبریک می‌گویم.
ضمن دست مریزاد به بازیکنان عزیز تیم ملی کشورمان، موفقیت و پیروزی های بیشتر در این دوره از مسابقات را برای آنها از خداوند متعال خواستارم.»
محسن هاشمی: این پیروزی نتیجه سال‌ها تلاش ملی پوشان ایران بود
رییس شورای شهرتهران در پیامی برد ارزشمند تیم ملی فوتبال را در جام جهانی روسیه تبریک گفت.
در این پیام آمده است: همزمان با عید سعید فطر، پیروزی ارزشمند و غرورآفرین تیم ملی فوتبال، در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه موجب شادمانی و نشاط مردم ایران شد
اینجانب از طرف اعضای شورای شهر تهران، این برد را که حاصل سال‌ها تلاش و پیشرفت روحی، فیزیکی و تاکتیکی تیم ملی فوتبال بود را به اعضای این تیم تبریک گفته و در کنار تک تک ایرانیان عزیز آرزو داریم، نام ایران همواره سرفراز باشد.
ولایتی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان را تبریک گفت
مشاور رهبری در امور بین الملل در پیامی اینستاگرامی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر مراکش را تبریک گفت.
 متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است: بازی شجاعانه و جوانمردانه قهرمانان تیم ملی فوتبال کشورمان و تلاش و عزم جزم دست اندرکاران، مربی، کادر فنی و بازیکنان عزیز، موفقیتی شیرین و زیبا را در مقابل مراکش در مسابقات جام جهانی روسیه به ارمغان آورد و همه ملت ایران را همزمان با عید سعید فطر خوشحال کرد. این پیروزی را به مردم بزرگ و شریف ایران و اعضا تیم ملی کشورمان تبریک می گویم.
پیام تبریک رئیس فراکسیون ورزش مجلس
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی پیروزی ایران برابر مراکش در رقابت‌های جام‌جهانی را تبریک گفت.
 محمدرضا تابش در پیامی نوشت: سپاس از فوتبالیست‌های خوش استیل، هوشمند و مقاوم و سرمربی و مربیان ارجمند تیم ملی فوتبال ایران که اولین قدم را در جام جهانی مقتدرانه برداشتند و باکسب پیروزی ارزشمندمقابل تیم قدرتمند مراکش دل‌های مردم قدرشناس و ورزش‌ دوست کشور را شاد نمودند.
نصرت خداوند هماره بر مردم ایران و تیم ملی فوتبالمان در این آوردگاه جهانی جاری باد.
پیام تبریک رییس کمیته ملی المپیک به تیم ملی فوتبال
رییس کمیته ملی المپیک در پیامی پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را تبریک گفت.
به گزارش کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران در پی  پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال در جام جهانی ، پیام تبریک صادر کرد.
در این پیام آمده است: ملت بزرگ ایران امروز دوجشن را همزمان برگزار می کنند، "فطر" و "فوتبال"؛ پیش بسوی قله فوتبال جهان.
 با عزم راسخ و ساق های پر توان، قدرت خود را در "روسیه" نشان دادید.
یوزپلنگ های جوان ایران درود برغیرت وقدرت شما که کام ملت راشاد کردید.
پیام تبریک عارف
رییس فراکسیون امید در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی فوتبال مراکش در جریان بازی های جام جهانی را تبریک گفت.
محمدرضا عارف در صفحه توییتر خود در واکنش به برد تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی فوتبال مراکش در جام جهانی فوتبال نوشت: " برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران در برابر مراکش حاصل بازی زیبا، هماهنگ و جوانمردانه فرزندان غیور ایران زمین بود و باعث امیدآفرینی در جامعه شد.این پیروزی را به ملت عزیز ایران، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال تبریک میگویم. معجزه فوتبال را نباید نادیده گرفت."
تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش را در جریان بازی های جام جهانی فوتبال با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
تبریک سخنگوی وزارت امور خارجه به ملت ایران
سخنگوی وزارت امور خارجه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر مراکش در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، رئیس مرکز  دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه پیروزی شیرین ملی پوشان فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه را به مردم ورزش دوست ایران شاد باش گفت و برای این قهرمانان ملی آرزوی موفقیت های بیشتر کرد. کد خبر: ۵۲۹۱۴۶ تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهردار تهران پیام تبریک تیم ملی ایران محمد علی افشانی جام جهانی روسیه ایران و مراکش صالحی امیری محمدرضا عارف اسحاق جهانگیری محسن هاشمی ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان

به گزارش قدس آنلاین، وقتی بایرلورکوزن قهرمانی خود را در بوندس‌لیگا قطعی کرد، باشگاه‌های رقیب در کمترین زمان ممکن به این اتفاق واکنش نشان دادند و در حساب‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی این دستاورد بزرگ را به بازیکنان ، مربیان و مدیران رقیب تبریک گفتند تا نشان دهند در قامت یک باشگاه حرفه‌ای از اصول و قواعد استاندارد پیروی می‌کنند.

مشابه این اتفاق در سری آ ایتالیا نیز تکرار شد. پس از آنکه اینتر موفق به دستیابی به عنوان قهرمانی شد، باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایتالیا با پیام‌ها  و کامنت‌های کاملاً محترمانه موفقیت بزرگ افعی‌ها در فوتبال ایتالیا را تبریک گفتند تا افکارعمومی و هوادارانشان شاهد یک رفتاری جوانمردانه و استاندارد از سوی آن‌ها باشند!

حالا تصور کنید امروز اگر در لیگ ایران چنین اتفاقی رخ می‌داد چه رفتاری از سوی سایر باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های رقیب شکل می‌گرفت، اگر تصور می کنید باشگاه‌های ایرانی با رعایت اصول و قواعد حرفه‌ای قهرمانی را به رقیب تبریک می گفتند، سخت در اشتباه‌اید!

چون در فوتبال ایران خبری از اصول و قواعد استاندارد نیست و صرفاً باشگاه‌ها واژه فرهنگی و حرفه‌ای را به دنبال خود یدک می‌کشند!  مرور تاریخ فوتبال ایران این حقیقت تلخ را به اثبات می‌رساند که فوتبال در ایران برای ایجاد هیجان و تزریق نشاط به جامعه نیست، بلکه ابزاری برای ترویج خشونت، بی‌اخلاقی و رفتارهای غیرحرفه‌ای است، به همین دلیل در فوتبال ایران بر خلاف اروپا پس از اینکه یک تیم قهرمان شود تازه بازار بیانیه نویسی، داستان‌سرایی و پرونده‌سازی برای تیم قهرمان شکل می‌گیرد!

فقر مدیریت استوار بر منطق در هرم اصلی باشگاه‌ها، استانداردهای دوگانه مدیریتی، علاقه‌مندی به هنجارشکنی و قانون گریزی سبب شده رفتارهای خارج از اصول در سطح مدیریت باشگاه‌ها به پایین‌ترین حد ممکن برسد تا میزان خشونت، نفرت‌پراکنی و بداخلاقی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند و در کمال ناباوری این محصول در قالب بیانیه، توییت و استوری در اختیار هواداران قرار گیرد تا آن‌ها به عنوان پیاده نظام، آتش افروزی مدیران را به دقت در جامعه پیاده‌سازی کنند.

آنالیز رفتاری مدیران از گذشته تا به امروز اثبات می‌کند روند مخرب فعلی نه تنها به سود جامعه نیست، بلکه می‌تواند بسیار خطرناک باشد، از این رو حالا که مالکیت دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در یک رویداد ماندگار به بخش خصوصی واگذار شده، باید فضا را به‌گونه‌ای فراهم کرد که اشتباهات مهلک گذشته دیگر تکرار نشود تا جامعه فوتبال به سمت رفتارهای حرفه‌ای و استاندارد گام بردارد و دوباره دربه روی پاشنه سابق نچرخد!

سینا حسینی

دیگر خبرها

  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر