Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین فتحی می گوید که با رضا افتخاری هماهنگی کامل دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر حسین فتحی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال که شنیده شده یک استقلالی متعصب است درباره حضور در این باشگاه گفت:

از اعتماد وزیر ورزش تشکر می کنم و به هواداران استقلال قول می دهم مهم‌ترین برنامه من حل مشکلات باشگاه استقلال در ارتباط با بدهی ها و موارد مربوط به کنفدراسیون اسیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آقای رضا افتخاری مدیر عامل استقلال رفاقت بیست و چند ساله دارم و کاملا هماهنگ هستیم.

امیر حسین فتحی در ادامه افزود:

برنامه دیگر من در باشگاه استقلال شفاف سازی اوضاع مالی ، بررسی میزان بدهی ها و طلب ها ، پرداخت های بازیکنان و قطعا حل مشکل تیم استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا تا قبل از مهلت تعیین شده خواهد بود .

ورزش سه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال افتخاری مدیر عامل استقلال استقلال افتخاری باشگاه استقلال مدیر عامل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود

اگرچه قرار است سید حسین حسینی برای اتفاقات حاشیه‌ای افتاده پس از پایان بازی با آلومینیوم اراک راهی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شود اما با دفاعیات و پیگیری‌های باشگاه استقلال محرومیتی برای وی در نظر گرفته نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، در پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک جیمی جامپ هوادار زن استقلال پس از ورود به چمن بازی به سمت سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال رفت و باعث شد حاشیه‌هایی به وجود بیاید.

این اتفاق در ادامه باعث درگیری‌هایی میان این بازیکن و ماموران حاضر در ورزشگاه شد که لحظاتی ادامه پیدا کرد اما با حضور نیروهای پلیس و و اعضای تیم استقلال خاتمه پیدا کرد.

البته شاید جالب باشد بدانید در اواسط نیمه دوم و رمانی که استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد یک جیمی جامپ دیگر وارد زمین شد و از پشت سر سید حسین حسینی را در آغوش گرفت.

کاپیتان استقلال که محو بازی بود برای چند ثانیه شوکه شد اما این غائله نیز بدون اینکه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شود، خاتمه پیدا کرد.

دیروز سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای خبر از احضار حسینی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داد.

حسینی در حالی قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود که علاوه بر اینکه باشگاه استقلال دفاعیات محکمی را برای کاپیتان باتجربه تیمش فراهم کرده، یکی از مدیران آبی‌پوشان در روزهای اخیر نیز رایزنی‌های فراوانی را با مسوولان ذیربط انجام داده است.

وی در تماس‌های جداگانه که با افراد مسوول در رابطه با این اتفاق داشته، با استناد به مصاحبه سید حسین حسینی که پس از پایان مسابقه اعلام کرد اتفاق افتاده به صورت ناخواسته رخ داده، آنها را مجاب کرد تا محرومیتی برای حسینی به وجود نیاید.

پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد به طور حتم محرومیتی برای سید حسین حسینی به وجود نخواهد آمد و این ماجرا با یک تذکر خاتمه پیدا کرده تا وی بتواند بدون هیچ مشکلی در بازی با شمس آذر قزوین وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پوست اندازی شجاعانه استقلال دروازه بان استقلال دوباره پدر شد (+عکس)

دیگر خبرها

  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • تصمیم کمیته انضباطی درباره کاپیتان استقلال
  • پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود
  • رایزنی مدیران استقلال با فدراسیون؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود!
  • تکلیف سید حسین حسینی مشخص شد!
  • کمیته انضباطی تصمیم‌اش را درباره کاپیتان استقلال گرفت
  • نکونام و دستیارانش باید دفاعیه ارسال کنند!