Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@15:34:03 GMT

انهدام باند فروش دوچرخه‌های سرقتی در «دیوار»

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۸۸۷۶

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه از شناسایی و دستگیری باند فروش دوچرخه‌های سرقتی در سایت دیوار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمود مالمیر اظهار کرد: در پی مراجعه فردی مبنی بر اینکه دو دستگاه دوچرخه وی به ارزش ۱۲ میلیون تومان به سرقت رفته ا‌ست، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که مشخصات دوچرخه‌ها در سایت دیوار برای فروش درج شده است و متهم یا متهمان قصد فروش دوچرخه‌ها را دارند.

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه گفت: با شناسایی فروشنده دوچرخه تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم اعزام که موفق شدند متهم را هنگام فروش دوچرخه‌ها دستگیر کنند.

سرهنگ مالمیر تصریح کرد: متهم در بازجویی صورت گرفته اقرار کرد: دوچرخه‌ها را از سوی فردی در قبال دریافت مبلغی در سایت دیوار بارگذاری کرده است و حاضر به معرفی این فرد است که با هماهنگی مقام قضایی، ماموران سارق اصلی را دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان پس از سرقت و اطمینان از اینکه مورد شناسایی واقع نشده اند، دوچرخه‌های مسروقه را در سایت دیوار برای فروش بارگذاری می‌کردند و یا اینکه به شهرستان‌ها می‌فرستادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: باند سرقت سایت دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل در شهرستان زنجان و استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و فنی مشخص شد که یک باند سارقان منزل که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، برای شناسایی و سرقت از منازل شهروندان زنجانی با شگرد سکونت موقت در محله‌های این شهرستان اقدام به سرقت می‌کنند که با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پلیس، متهمان و سارقان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی زنجان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ابهر، ۶ متهم و سه مالخر را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی شدند که پس از مواجهه با ادله و مدارک کافی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره انواع سرقت از زنجان و استان‌های همجوار اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان