Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:15:19 GMT

برد ایران در جام جهانی در صدر اخبار چین قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۹۸۹۴۷

برد ایران در جام جهانی در صدر اخبار چین قرار گرفت

پکن - ایرنا - برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم قدر مراکش در اولین گام از جام جهانی روسیه بازتاب گسترده ای در رسانه های چین داشت.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب با نتیجه 1 بر صفر برابر مراکش به برتری رسید و به عنوان اولین تیم قاره آسیا پیروزی بزرگی بدست آورد.
رسانه های کشور چین از جمله تلویزیون مرکزی این کشور طی شب گذشته و امروز در بخش های ورزشی خود، ضمن پرداختن به این مسابقه، خاطر نشان کرد که ایران از قدرت های آسیاست و پیش بینی می شد که بازی خوبی ارایه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گزارش تلویزیون مرکزی چین از بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان و اینکه دروازه تیم ملی در طول بازی های گذشته بسته مانده به عنوان نقاط قوت یاد شده است.
روزنامه ورزش چین هم گزارش کرد ایران توانسته است با نشان دادن قابلیت های خود از همین حالا در روسیه مورد توجه قرار گیرد.
این نشریه و تلویزیون چین خاطر نشان کردند که تیم ملی فوتبال ایران با شایستگی به این پیروزی رسید و ایرانی ها با قدرت و جنگندگی خود را در زمین اثبات کردند.
روزنامه ورزش چین نوشت: اینکه یک تیم آسیا به این پیروزی در جام جهانی روسیه دست می یابد افتخاری برای ایران و دیگر کشورهای این قاره است.
نشریه تصریح کرده است ایران همچنین دومین تیمی بود که به جام جهانی روسیه راه یافت و پیش از ایران فقط راه یابی تیم ملی فوتبال برزیل به جام جهانی قطعی شده بود.
تیم ایران پیشتر تجربه حضور در جام های جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه، 2006 آلمان و 2014 برزیل را در کارنامه دارد.
رسانه های چین از تیم ایران به عنوان یک قدرت در آسیا برای همیشه یاد کردند و نوشتند ایران یک تیم بسیار قوی است و مجریان تلویزیون چین بارها درمسابقه دیشب از بازیکنان تیم ملی و فنون، سرعت، همبستگی و جنگندگی آنها تقدیر کردند.
آساق**231**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ايران روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول