Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن استراتژی راهبردی برای تضعیف ائتلاف عربی در اختیار دارند.محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در گفت‌وگو با شبکه "المسیره" وابسته به این جنبش گفت، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن راهبرد سنجیده‌ای برای تضعیف دشمن در ساحل غربی دارند.

وی گفت، عملیات در الدریهمی واقع در جنوب الحدیده و مناطق محدود انجام و نیروهای ائتلاف عربی از جلو و عقب محاصره می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام تاکید کرد، حملات ائتلاف عربی در درگیری‌های ساحل غربی یمن به بن‌بست رسیده و این ائتلاف به اهداف خود دست نیافته است.

عبد السلام افزود: اکنون ائتلاف عربی به انتشار گزارش‌های رسانه‌ای و به راه انداختن جنگ روانی در درگیری‌ها در ساحل غربی یمن چنگ انداخته است.

وی افزود: با دشمنی که با وجود در اختیار داشتن مزدوران زیاد و حمایت غرب به حالتی از ضعف و شکست آشکار رسیده، مقابله می‌کنیم.

سخنگوی انصارالله در ادامه تاکید کرد: درگیری‌ها در ساحل غربی یمن ماهیتی آمریکایی- انگلیسی دارد زیرا ائتلاف عربی نمی‌تواند به تنهایی چنین عملیاتی را علیه این منطقه آغاز کند و توپخانه‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در سواحل یمن این منطقه را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شرایط و ویژگی‌های درگیری‌ها در ساحل غربی با درگیری‌های جنوب یمن متفاوت هستند، ائتلاف عربی را مسئول وضعیت انسانی کنونی در یمن دانست.

عبد السلام کمی پیش از سفر مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن که قرار است امروز (شنبه) وارد شهر صنعاء شود، اظهار داشت: گریفیتس تا الان کاری در یمن انجام نداده، او تنها پوششی برای ادامه جنگ علیه یمن است و نقش او با فرستاده‌های قبلی تفاوتی ندارد.

این مسئول جنبش انصارالله افزود: اگر گریفیتس بخواهد راه اسماعیل ولد شیخ را در پیش گیرد، سفرها و تلاش‌هایش در یمن محکوم به شکست هستند.

روز جمعه شبکه المسیره اعلام کرد، یگان موشکی انصارالله تجمع بزرگی از نیروهای ائتلاف را در ساحل غربی با موشک مورد هدف قرار داده و در اثر آن ده‌ها تن از این نیروها کشته و زخمی شدند. 

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل انصارالله یمن در سخنرانی خود گفت : همه ملت یمن از همه اقشار در برابر ائتلاف متجاوز به رهبری آمریکا ایستادند و هزاران نفر مردم ما شهید شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همه گروههای مردم روحانیون علما دانشگاهیان و دانش آموزان مدارس کشاورزان ، شهرها و روستاها و مردم ما حرکت کردند برای ایستادگی با تجاوز با اخلاص و مقاومت ، و در پشت آنها خانواده ایشان حضور داشتند که صبوری کردند و این ایستادگی در مقابل تجاوزی که به کشور ما شد هزاران نفر به شهادت رسیدند . حماسه آفرینی کردند ایثار کردند که در تاریخ جاودانه ماندند و این مکتبی شد برای نسل های آینده .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این ایستادگی دها هزار نفر مجروح شدند و هزاران نفر اسیر شدند و مشکلات زیادی  را تحمل کردند د ر نزد ائتلاف متجاوز ، این عنوان پایداری برای کسانی است که حرکت کردند و امروز هم در همه جبهه های جنگ حضور دارند و پیوسته صبوری می کنند و شبانه روز مقاومت می کنند و تلاش می کنند که نفوذی برای دشمن وجود نداشته باشد و تسلط پیدا نکنند برای کشور ما . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دند از جمله کمک های انسانی ، در زمینه اقتصادی در جبهه ها حضور پیدا کردند ، به صورت داوطلبانه کردند تلاش کردند وحدت جبهه های داخلی را حفظ کنند کمیته های سیاسی و در همه زمینه ها که حرکت کردند برای مقابله با دشمنان و توطئه ههای آنان که همه چیز را هدف گرفته بودند . این وضعیت جامعه ما بود به شکل کلی بخصوص با محاصره خفه کننده ای که علیه کشور ما وجود داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تجاوز علیه کشور ما بدون هیچ توجییه بود و وحشیانه برای اهدافی خطرناک با نظارت آمریکا انجام شد در چارچوب طرح آمریکایی اسرائیلی و انگلیسی با اجرای ائتلاف انجام شد ، تجاوز به کشور ما یک طرح فراگیر بود برای تحرک در منطقه که آن را تحت رهبری دشمن اسرائیلی سازگاری کنند و مسئله فلسطین را از بین ببرند و هدف توامندسازی اسرائی بود . و تجاوز به کشور ما هیچگونه طرح و اهداف مشروعی نداشت ، تلاش می کردند کل منطقه و جهان عربی را بطور کلی در آغوش صهیونیست ها قرار بدهند . همه اینها رسوا شد با طرح عادی سازی با دشمن .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از  آغاز ائتلاف متجاوز با نظارت آمریکا تلاش کرد کشور ما را ویران کنه و حملات شهروندان بی دفاع غیر نظامی را هدف قرار داد و جرم جنایت فراگیری مرتکب شدند تمرکز رب قتل ملت یمن استوار بود حملات هوایی که ائتلاف انجام داد مردم را می کشت در خانه هایشان چه در شهرها و چه در روستاها و حتی اردوگاههای عشیاری حتی در جنش ها در عروسی ها در مناسبت های مختلف مردم را هدف قرار دادند . و مصیب 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • انصارالله یمن کمربند خود را برای نبرد طولانی با آمریکا بسته‌ است
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • الحوثی:آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند
  • ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند