Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:37:04 GMT

محک جدی فرنگی‌کاران تیم ملی در تورنمنت مجارستان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۰۴۱۲

محک جدی فرنگی‌کاران تیم ملی در تورنمنت مجارستان

موسی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اظهار رضایت از دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: این مرحله از تمرینات برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از روز ۱۲ خردادماه آغاز شد و روز چهارشنبه هفته گذشته به پایان رسید که بچه ها در این اردو نیز به شرایط مطلوب و مورد نظر کادر فنی نزدیکتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرنگی کاران باید از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه بعد از چند روز استراحت وارد اردوی سوم شوند که طبیعتا برنامه های تمرینی ما نسبت به زمان باقیمانده تا بازیهای آسیایی کمی نسبت به اردوی قبلی تغییر خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص اعزام تیم منتخب ایران به تورنمنت مجارستان نیز گفت: طبق برنامه های آماده سازی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا و رقابتهای جهانی مجارستان ، اردوی فرنگی کاران بلافاصله بعد از رقابتهای انتخابی با دعوت از برترین نفرات آغاز شد. ما در کنار اردوهای آماده سازی، حضور در چندین تورنمنت بین المللی را هم در نظر داریم که نخستین اعزام ما به تورنمنت مجارستان است.

طباطبایی ادامه داد: این تورنمنت اهمیت فراوانی برای ما دارد چراکه کادر فنی با توجه به رویدادهای پیش رو، عملکرد یکایک نفرات را برای حضور در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی زیر نظر خواهند داشت و آنان را در میادین تدارکاتی محک خواهند زد.

وی در پایان اظهار داشت: ما علاوه بر تورنمنت بین المللی مجارستان که روزهای ۲ و۳ تیرماه برگزار می شود، دو تورنمنت بین المللی دیگر را هم برای فرنگی‌کاران در نظر داریم. طبق برنامه ما جام بین المللی تفلیس گرجستان را در روزهای ۱۲ تا ۱۵ تیر و سپس تورنمنت وهبی امره ترکیه را در روزهای ۲۹ تیر تا اول مردادماه پیش رو داریم. در نهایت کادر فنی تیم ملی با توجه به عملکرد اردویی و حضور در تورنمنت های بین المللی، ترکیب فرنگی کاران برای حضور در بازیهای آسیایی را اعلام خواهد کرد.

مسابقات کشتی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا روزهای ۲۸ تا ۳۱ مردادماه و رقابتهای جهانی مجارستان در روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه برگزار می شود.

ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ مجارستان به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: محمد فقیری و رضا عباسی

۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی و حامد تاب

۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان

۸۲ کیلوگرم: یوسف قادریان

۸۷ کیلوگرم: مهدی فلاح

۱۳۰ کیلوگرم: مهدی نوری

سرمربی: علی اشکانی

مربی: مهرزاد اسفندیاری فر

داور: محمد مارزی

مدیر فنی: احد پازاج

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت های اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم روز ۲ تیر و رقابت های اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز ۳ تیرماه برگزار خواهد شد.

این رقابتها به عنوان یکی از مسابقات رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود.

کد خبر 4319983

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی کشتی فرنگی جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال ایران کاراته اردوی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است

یکی از منابع دیپلماتیک اعلام کرد، مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است.

به گزارش ایسنا، پس از ماه‌ها رایزنی، اتحادیه اروپا اوایل سال جاری میلادی برای تصویب کمک‌های «غیر کشنده» از «موسسه صلح اروپایی» خود که یک صندوق ویژه‌ برای تقویت ظرفیت دفاعی شرکای اتحادیه اروپاست، اقدام کرد.

به نقل از پایگاه خبری azatutyun، پیش‌نویس این طرح مربوط به اواسط آوریل سال جاری میلادی درخواست مبلغ ۱۱ میلیون دلار را برای ارائه به ارتش ارمنستان در دو سال و نیم آتی دارد. این مبلغ قرار بود با هدف برپایی یک بیمارستان صحرایی و دیگر تاسیسات لجستیکی برای یکی از واحدهای نظامی در نظر گرفته شود. اختصاص این مبلغ نیازمند تایید و حمایت تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

یکی از منابع اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گفت، مجارستان هفته‌هاست که این تصمیم را وتو کرده و خواستار تخصیص کمک‌های مشابه به جمهوری آذربایجان شده است. سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا به امید غلبه بر این بن بست، در حال بررسی خواسته‌های بوداپست هستند.

اوایل آوریل سال جاری میلادی، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان به قدرت‌های غربی بابت مسلح کردن ایروان هشدار داده بود.

علی‌اف مدت‌هاست که با ویکتور اوربان،‌ نخست وزیر مجارستان روابط گرمی دارد.

مجارستان برخلاف دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا از باکو در قضیه درگیری قره باغ دفاع کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند