Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@04:33:53 GMT

مدیر سابق کمپین انتخاباتی ترامپ زندانی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۰۷۴۷

مدیر سابق کمپین انتخاباتی ترامپ زندانی شد

مدیر سابق کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا به اتهام تلاش برای نفوذ روی شاهدان پرونده‌اش راهی زندان شد تا مدت زمان پیش از برگزاری دادگاه را در بازداشت به سر ببرد. او به پولشویی، لابی‌گری غیرقانونی برای کشور خارجی و فرار مالیاتی متهم است.

به گزارش رویترز، پل مانافورت، تاجر و جمهوری‌خواه فعالی است که هدف تحقیقات شورای ویژه رابرت مولر درباره نقش روسیه در انتخابات 2016 قرار گرفته است و با اتهامات مالی از جمله توطئه برای پولشویی و فریفتن ایالات متحده رسما متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تمامی اتهامات را رد می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رابرت مولر، رئیس تیم ویژه تحقیقات "ترامپ – روسیه" هفته گذشته پل مانافورت را به تلاش برای نفوذ روی شاهدان پرونده متهم کرد. این مقام سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه اتهاماتش را تکذیب کرد اما امی برمن جکسون، قاضی منطقه‌ای آمریکا در واشنگتن آزادی مشروط او را لغو کرد و او را به زندان فرستاد.

سخنگوی مدیر سابق کمپین انتخاباتی ترامپ هنوز به این تصمیم واکنشی نشان نداده است. تیم دفاعی مانافورت در پیامی توئیتری این تصمیم را زیر سوال برده و نوشت، چرا او باید هدف یک تحقیقات دو حزبی قرار بگیرد؟ آنها تحقیقات مولر را با نیت سیاسی می‌دانند. ترامپ هم ارجاع مانافورت به زندان را غیرمنصفانه توصیف کرد.

با وجود اینکه پل مانافورت هنوز رسما محکوم و زندانی نشده است، ترامپ نوشت: وای‌، چه محکومیت سختی برای پل مانافورت. بسیار غیرمنصفانه است.

مولر که درباره "ریاست جمهوری مشکوک" ترامپ تحقیقات می‌کند در تلاش است تا مشخص کند آیا کمپین ترامپ با روسیه در تماس بوده و آیا ترامپ به صورت غیرقانونی برای مانع‌تراشی در روند تحقیقات تلاش کرده است یا خیر. مسکو تمامی اتهامات آژانس اطلاعاتی آمریکا را مبنی بر مداخله در انتخابات رد کرده و ترامپ هم اتهام همدستی را نمی‌پذیرد.

مانافورت قرار است ماه سپتامبر در واشنگتن محاکمه شود و با دادگاه دیگری در ماه ژوئیه درباره اتهامات مرتبط در دادگاهی در ویرجینیا روبرو است. هیچ کدام از اتهامات او به مداخله با روسیه مرتبط نیست و عمدتا به قبل از دورانی بازمی‌گردد که او ریاست کمپین ترامپ را برعهده داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روسیه انتخابات ایالات متحده واشنگتن زندان مسکو آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد

«واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل برای محاکمه عاملان ایجاد گورهای دسته‌جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، نبنزیا خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: «ما گزارش‌های دلخراشی در مورد گورهای دسته‌جمعی داشتیم که در نوار غزه کشف شده است. ما به یک تحقیق بین‌المللی مستقل نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که عاملان آن پاسخگو خواهند بود.»

به گزارش اسپوتنیک، مقامات فلسطینی گزارش دادند که بیش از ۳۰۰ جسد - از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و مجروح - در گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان یونس، دومین شهر بزرگ غزه و مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه پیدا شده است.

هر روز ابعاد تازه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین فاش می‌شود. از هفتم اکتبر و بعد از عملیات فلسطینی طوفان الاقصی، نزدیک به ۳۵ هزار نفر در جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه در غزه در عملیات‌های زمینی و هوایی تل‌آویو به شهادت رسیده‌اند. بیمارستان ناصر و الشفا هم که در حال حاضر به ویرانه تبدیل شده، مدت‌ها تحت عملیات‌ سنگین صهیونیست‌ها بود و بعد از خروج آنها، گورهای دسته‌جمعی یکی پس از دیگری رو می‌شود.

با کشف تعداد بیشتری از گورهای جمعی در نقاط مختلف نوار غزه و بیرون آوردن پیکرهایی بدون سر، دست، پوست و یا با دست و پاهای بسته و همچنین اجسادی که هنوز سرم و وسایل پزشکی به آنها وصل است، اجساد کودکان و اجسادی که به شدت متلاشی شده‌اند، ابعاد دیگری از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حملاتش به نوار غزه نمایان شده و مسوولان مختلف آغاز تحقیقاتی بین‌المللی و مستقل درباره این جنایات را خواستار شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف صدها گور مخفی دیگر در کانادا کشف گور جمعی جدید در عراق

دیگر خبرها

  • روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت