Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-06@20:06:40 GMT

مصدومیت جهانبخش و ابراهیمی جدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۰۹۲۷

مصدومیت جهانبخش و ابراهیمی جدی نیست

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - جهانبخش و ابراهیمی مشکلی برای همراهی تیم ملی در بازی دوم ایران در جام جهانی نخواهند داشت.

به گزارش وب سایت نود، تیم ایران موفق شد شب گذشته و در نخستین بازی اش در مسابقات جام جهانی، با نتیجه یک بر صفر، مراکش را از پیش رو بردارد و صدرنشین گروه مرگ مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینجال آنچه که نگرانی ایرانی ها برای دیدارهای بعدی تیم ملی را در پی داشت مصدومیت دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیم یعنی امید ابراهیمی و علیرضا جهانبخش بود که در جریان بازی تعویض شدند.

گفته می شود که این دو بازیکن مشکلی برای همراهی ایران در بازی بعدی مقابل پرتغال ندارند و در صورت صلاحدید کی روش می توانند برای تیم ملی به میدان بروند. علیرضا جهانبخش از ناحیه دوقلوی پا دچار گرفتگی شده بود که برای جلوگیری از تشدید این مصدومیت، تعویض شد تا برای بازی بعدی آماده شود. امید ابراهیمی هم که از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شده بود با تلاش پزشکان تیم ملی مشکلی برای دیدار بعدی نخواهد داشت.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی تیم ملی ویژه علیرضا جهانبخش امید ابراهیمی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در این فصل پرسپولیس را عذاب داده، بحث مصدومیت‌ها بوده و به غیر از مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که فصل را به‌طور کامل از دست دادند، بسیاری از ستاره‌های این تیم نیز در طول فصل مصدوم شدند.

پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان به مدت ۴ هفته وحدت حنانوف و علیرضا بیرانوند را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و این دو بازیکن با توجه به شرایط حساس مسابقه، هرطور بود خود را به ترکیب پرسپولیس در بازی با سپاهان رساندند.

در شرایطی که پرسپولیس برای بازی با نساجی امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، بدون مصدوم برگزار شدن تمرینات پرسپولیس پیش از بازی این هفته اتفاقی خوب برای کادرفنی سرخپوشان بود.

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است