Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@18:57:54 GMT

بهترین کشورها برای تعادل کار و زندگی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۱۲۵۱

بهترین کشورها برای تعادل کار و زندگی

زندگی در یک کشور جدید یعنی وفق دادن خود با یک سبک زندگی جدید هم در محل کار و هم بیرون محل کار. شبکه جهانی “اینترنیشنز” با ارزیابی مصاحبه ۱۳۰۰۰ مهاجر در ۱۸۸ منطقه لیستی از بهترین کشور‌هایی که در آن‌ها بین کار و زندگی تعادل برقرار است آورده است. به گفته این کمپانی شادی مردمی که بین کار و زندگی تعادل دارند ضرورتا به علت ساعت کاری کمتر نیست بلکه به علت کیفیت بهتر زندگی آن‌ها در بیرون از محل کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به نقل از بدونیم با بهترین کشور‌ها برای تعادل کار و زندگی آشنا شویم.  
مالتا

۴۳٫۹ ساعت کاری در هفته. مهاجران این کشور درآمد مناسبی برای رفع نیازهایشان دارند.

عمان

ساعت کاری ۴۳٫۵ ساعت در هفته است و مهاجران از تعادل کار و زندگی کاملا راضی هستند. تنها نا رضایتی آن‌ها نداشتن امنیت شغلی است.

هلند

۴۲ ساعت کاری در هفته. بیشتر مهاجران این کشور از اقتصاد و بازار کار کاملا راضی هستند و زندگی آرام بخشی دارند.

کاستاریکا

۴۴٫۳ ساعت کاری در هفته. به گزارش مهاجران زندگی در این کشور گران است.

سوئد

۴۲٫۳ ساعت کاری در هفته. بیشتر مهاجران از چشم انداز حرفه‌ای، امنیت شغلی و فرصت‌های زندگی راضی هستند.

نیوزیلند

۴۲٫۳ ساعت کاری در هفته. بیشتر مهاجران برای داشتن کیفت زندگی بهتر به این کشور مهاجرت می‌کنند تا برای کار.

جمهوری چک

۴۴٫۹ ساعت کاری در هفته. درست است که این کشور بیشترین ساعت کاری نسبت به کشور‌های دیگر را دارد، اما مردم از کیفیت زندگی در این کشور کاملا راضی هستند.

نروژ

۴۲٫۹ ساعت کاری در هفته. یکی از شهروندان بریتانیایی شغل‌های این کشور را خانواده محور توصیف کرده است. اما بسیاری از پاسخ دهندگان این آمار در کشور‌های اروپای شمالی گفته اند درآمدشان کفاف نیاز‌های روزانه شان را نمی‌دهد.

بحرین

۴۲٫۹ ساعت کاری در هفته. بیشتر مردم از موقعیت کاری و زندگی در این کشور راضی هستند و به گفته یکی از مهاجران فیلیپینی بعد از تایم کاری وقت کافی برای استراحت وجود دارد.

دانمارک

۳۹٫۷ ساعت کاری در هفته. دانمارک کمترین ساعت کاری را در بین کشور‌های این لیست دارد و مهاجران پرتغالی و اندونزیایی از موقعیت شغلی و تعادل بین کار و زندگی در این کشور کاملا راضی هستند.

به گفته شبکه جهانی اینترنیشنز بدترین کشور‌هایی که هیچ تعادلی بین کار و زندگی در آن‌ها وجود ندارد ژاپن، هنگ کنگ، یونان، ایتالیا و کویت هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه گردشگری کار ژاپن نروژ دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از امپراتوران روم گرفته تا جان دی. راکفلر که به اولین میلیاردر جهان تبدیل شد، دنیا شاهد زندگی ثروتمندان بسیاری بوده است. اما ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان کجا زندگی می کنند؟ اینفوگرافیک زیر، کشورهایی را که بیشترین تعداد میلیاردرها را در سال ۲۰۲۴ در خود جای داده اند را نشان می دهد.

کشورهای دارای بیشترین میلیاردرها در سال ۲۰۲۴

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردرها در جهان است. چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است.

ایالات متحده و چین با هم نزدیک به نیمی از ۳,۲۷۹ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند. پس از آنها هند با ۲۷۱ میلیاردر و بریتانیا با ۱۴۶ میلیاردر قرار دارند.

با این حال، در مجموع، کشورهای اروپایی شش کشور از ۱۰ کشور برتر و هشت کشور از ۲۰ کشور برتر با بیشترین تعداد میلیاردرها هستند.

به طور طبیعی، بزرگترین اقتصادهای جهان در تعداد میلیاردرها بیش از حد حضور دارند، زیرا فرصت های بیشتری برای تولید ثروت فراهم می کنند.

سوئیس، سنگاپور و سوئد از این نظر با دیگر کشورها فرق می کنند و تنها یکی از آنها در بین ۲۰ اقتصاد برتر از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارند. تصور می‌شود که هر سه کشور دارای نرخ‌های مالیاتی بالایی هستند که معمولاً برای ثروت اندوزی مفید نیستند. اما برداشت ها می تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال، سوئد مالیات بر ارث، نرخ ثابت بر عایدی سرمایه و نرخ مالیات شرکتی ۲۱ درصدی ندارد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902620

دیگر خبرها

  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • علائم شایع کم کاری تیروئید را بشناسید
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند