Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@07:50:27 GMT

سرعت بالا جان یک نفر را در بزرگراه آزادگان گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۱۷۲۱

سرعت بالا جان یک نفر را در بزرگراه آزادگان گرفت

عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه موجب مرگ راننده شد.

خبرگزاری مهر: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه موجب مرگ راننده شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۹ دیروز یک دستگاه وانت پیکان در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان قبل از پل شهید کاظمی در حرکت بوده که به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با جدول برخورد و در نهایت به پایه تابلو راهنمای تعیین مسیر برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی در ادامه افزود: متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک نفر در محل حادثه فوت می‌کند و فرد دیگر به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

وی به رانندگان توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند تا در صورت بروز هرگونه حادثه بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل نمایند و شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر نباشیم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003TzR

منبع: فردا

کلیدواژه: سرعت بالا بزرگراه آزادگان کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)

کمپانی لاکهیدمارتین در نمایشگاه Sea Air Space 2024 از کانسپت موشک هایپرسونیک ماکو (Mako) رونمایی کرد. هنوز برد و مشخصات این موشک هایپرسونیک اعلام نشده است ولی طبق اعلام مقامات لاکهیدمارتین سرعت این موشک حداقل ۵ ماخ خواهد بود و از سیستم هدایت چندگانه بهره می‎برد.

به گزارش خبرآنلاین، طبق اعلام شرکت سازنده، جنگنده نسل پنجمی F-35A لایتنینگ توانایی حمل ۶ تیر (۲ تیر در دهلیز داخلی و ۴ تیر زیر بال‎ها) از این موشک هایپرسونیک را دارد.

این موشک توانایی نصب برروی جنگنده‎های F-35، F-22، F-16، F-15، F-18 و هواپیمای گشت دریایی P-8 را دارد و به‎گفته مقامات لاکهیدمارتین این موشک در آینده از ناوها، زیردریایی‎ها و لانچرهای زمینی نیز قابلیت شلیک خواهد داشت.

لازم به‎ذکر است که این پروژه با پروژه HALO که محصول آن یک موشک هایپرسونیک ضدکشتی هواپایه برای نیروی دریایی آمریکاست، متفاوت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه